رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب خبر داد:

کشف محموله ۱۰ هزار عددی تمشیزک در تهران/ جاساز مواد مخدر در شامپوی آماده مصرف+ عکس

۱۳۹۹/۰۶/۱۷ - ۰۶:۱۰:۵۳
کد خبر: ۱۰۵۴۳۹۹
کشف محموله ۱۰ هزار عددی تمشیزک در تهران/ جاساز مواد مخدر در شامپوی آماده مصرف+ عکس
سرهنگ حسنوند گفت: در راستای ماموریت‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران موارد جدیدی از مواد مخدر کشف شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ عرصه توزیع و مبارزه با مواد مخدر در سطح کشور هر روز شاهد پدیده ای جدید است. پدیده ای که این روزها بیشتر منشا آن خارجی شده و هر روز از یک کشور یک نوع جدید از مواد مخدر به داخل کشور قاچاق می شود و عملا قاچاق مواد مخدر را امروزه به تولید آن ترجیح می‌دهند و در این میان برای جا به جایی آن نیز به هر راهی متوسل می شوند.

کشف 10 هزار عدد آمپول تمشیزک

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند، رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب در این خصوص به خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری برنا گفت: در عملیات‌های که در منطقه جنوب شهر تهران و به خصوص دروازه غار به مرحله اجرا درآمد شیوه های جدیدی از تخلف مجرمین حوزه مواد مخدر رصد شد.

او افزود: در یک مورد تعداد 10 هزار عدد آمپول تمشیزک کشف شد که از کشور پاکستان و از طریق مرزهای شرقی وارد کشور شد. این آمپول‌ها حاوی مورفین بوده و توسط افراد معتاد به صورت غیرمجاز مصرف می‌شود و مصرف این آمپول ها غیرمجاز است.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: افرادی که مصرف تریاک و هروئین دارند از این آمپول ها استفاده می کنند و آن را به نحوی به عنوان مکمل استفاده می کنند.

جاسازی مواد مخدر در شامپو

سرهنگ حسنوند در خصوص دستگیری یکی دیگر از قاچاقچیان مواد مخدر اظهار کرد: در منطقه شوش تهران یک نفر دستگیر شد که ماده مخدر شیشه را در شامپوهای آماده استفاده جاساز می‌کرده و از این طریق مامورین را فریب داده و مواد مخدر را جا به جا می‌کرد که با اقدام هوشمندانه مامورین مبارزه با موادمخدر این فرد نیز دستگیر شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در پایان افزود: امروزه با جدیت پلیس مبارزه با مواد مخدر و گرفتار شدن سوداگران مرگ در دام مامورین آن‌ها به فکر این افتاده‌اند تا شیوه‌های جدیدی را برای جا به جایی مواد مخدر در دستور کار قرار دهند.

انتهای پیام: 2.5

موادمخدر

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز