واژگونی کامیون با بار نخاله در بزرگراه بابایی

۱۳۹۹/۰۶/۱۷ - ۰۹:۱۲:۰۸
کد خبر: ۱۰۵۴۷۱۹
واژگونی کامیون با بار نخاله در بزرگراه بابایی
رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت از واژگونی یک دستگاه کامیون به علت سرعت زیاد خبر داد و گفت: در این حادثه راننده کامیون از آن سالم بیرون آمد .

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ "مجید رنجبر" گفت: ساعت 00:05  شب  گذشته در مسیر بزرگراه بابایی به شرق قبل از هنگام  یک دستگاه  کامیون با بار نخاله که در این مسیر در حال حرکت بوده  ناگهان واژگون می شود و تمامی بار آن بر روی سطح معبر پخش می گردد .

سرهنگ رنجبر رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت عنوان کرد: پس از اطلاع از وقوع حادثه کارشناسان منطقه 25 پلیس راهور پایتخت در محل حاضر شدند و نسبت به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.

او گفت : با حضور جرثقیل سنگین راهور در موقعیت تصادف کامیون به حالت عادی بازگشت و به کنارراه منتقل گردید و  ترافیک به حالت عادی بازگشت .

این مقام انتظامی تصریح کرد: با حضور عوامل اورژانس ، پس از معاینه سرپایی راننده کامیون  مشخص شد که به وی آسیبی نرسیده است .

او در خصوص علت این تصادف، گفت: علت واژگونی کامیون ، سرعت زیاد و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه می باشد.

رنجبر  از رانندگان خواست: در هنگام رانندگی باسرعت مطمئن حرکت کنند و تمام توجه خود را به رانندگی معطوف دارند و از حرکاتی که باعث شود توجه آنها از رانندگی پرت شود خودداری کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز