یازدهمین جشنواره بین‌المللی سیمرغ اطلاعیه داد

۱۳۹۹/۰۶/۱۷ - ۰۹:۵۷:۳۹
کد خبر: ۱۰۵۴۷۵۹
یازدهمین جشنواره بین‌المللی سیمرغ اطلاعیه داد
یازدهمین جشنواره بین‌المللی سیمرغ در اطلاعیه‌ای به آزاد بودن شرکت عموم افراد جامعه برای حضور در این جشنواره اشاره کرد و از کارکنان، اساتید و تمام دانشجویان برای حضور در این جشنواره دعوت به عمل آورد.

 به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ دبیرخانه دائم جشنواره بین‌المللی سیمرغ در اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ طبق فراخوان جشنواره یازدهم، اساتید و کارکنان دانشگاه‌های علوم پزشکی وزارت بهداشت می‌توانند همانند عموم مردم، در بخش‌های ملی و بین‌الملل ثبت اثر کنند.

در بخش‌های ملی و بین‌الملل به دلیل آزاد بودن شرکت عموم افراد جامعه، آثار گروهی می‌توانند به صورت مشترک متشکل از کارکنان، اساتید، دانشجویان علوم پزشکی و دانشجویان وزارت علوم ارائه شوند.

بر اساس اعلام دبیرخانه دائمی جشنواره، مهلت ثبت نام و ارسال آثار به این جشنواره از تاریخ اول مهرماه آغاز و تا یکم دی ماه ۱۳۹۹ ادامه خواهد داشت.

معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در راستای تحقق آرمان‌های نظام کارآمد جمهوری اسلامی ایران و با عنایت بر لزوم گسترش و ترویج فرهنگ اسلامی- ایرانی و همچنین ترویج فرهنگ سلامت با بهره‌مندی از ابزار هنر و به منظور شناسایی و رشد استعدادهای فرهنگی و هنری دانشجویان، کارکنان، اساتید و جامعه پزشکی کشور، اقدام به برگزاری یازدهمین جشنواره بین‌المللی سیمرغ کرده است.

نظر شما