رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور خبر داد؛

ابلاغ اعتبار ۵۵ میلیارد تومانی برای تجهیزات کلاسی مناطق محروم/ ۶۸۱۲ کلاس درس تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد

۱۳۹۹/۰۶/۱۷ - ۱۱:۱۹:۰۲
کد خبر: ۱۰۵۴۸۳۲
ابلاغ اعتبار ۵۵ میلیارد تومانی برای تجهیزات کلاسی مناطق محروم/ ۶۸۱۲ کلاس درس تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور از ابلاغ اعتباری ۵۵ میلیارد تومانی برای تجهیزات کلاس‌‌های درس مناطق محروم خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ مهراله رخشانی مهر با اشاره به برنامه‌ریزی‌های این سازمان برای ارتقای وضعیت فضاهای آموزشی، پرورشی و ورزشی در سال تحصیلی جدید اظهار کرد: بیش از ۵۵ میلیارد تومان اعتبار برای کمک به تجهیزات کلاسی مدارس مناطق محروم در نظر گرفته شده است و به زودی به استان‌ها ابلاغ می شود.

او  ادامه داد: این استان‌ها شامل استان‌های آذربایجان غربی،  چهارمحال و بختیاری،  خراسان جنوبی،  خراسان شمالی،  خوزستان،  سیستان و بلوچستان، کردستان،  کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، لرستان و هرمزگان می‌شود.

رخشانی‌مهر با اشاره به اینکه سازمان نوسازی مدارس با توجه به مسئولیت های خود در زمینه تجهیزات کلاسی و فضاهای آموزشی، پرورشی و ورزشی اقدام می‌کند، گفت: تهیه تبلت و ابزارهایی این چنینی به عنوان تجهیزات هوشمندسازی برعهده معاونت پشتیبانی وزارت متبوع است.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور تصریح کرد: قرار بر این است تا پروژه‌های در نظر گرفته شده برای سال تحصیلی جدید به طور متمرکز و با حضور رئیس جمهور و وزیر آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان مربوطه به‌طور مجازی به بهره‌برداری برسد که البته به‌دلیل مشغله‌های کاری و شرایط خاص کشور در پی شیوع کرونا این افتتاح رسمی به تعویق افتاده است، اما فضاهای آموزشی، پرورشی و ورزشی آماده و پذیرای دانش‌آموزان هستند.

او اظهارکرد: در ۶ ماهه اول سال هزار و ۶۳۰ فضای آموزشی، پرورشی و ورزشی در قالب ۸ هزار و ۵۱ کلاس درس و هزار و ۴۲۳ مدرسه، ۸۴ پروژه ورزشی و ۱۲۴ پروژه تربیتی آماده تحویل و بهره‌برداری است همچنین هزار و ۲۶۸ پروژه شامل ۶ هزار و ۸۱۲ کلاس درس هم تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز