پلمب مغازه های فروشنده لباس های ناهنجار/توقیف ابزار فرآوری موادمخدر/دستگیری سارقان کنتورهای آب + عکس

۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۲:۳۵:۵۲
کد خبر: ۱۰۵۴۸۴۸
پلمب مغازه های فروشنده لباس های ناهنجار/توقیف ابزار فرآوری موادمخدر/دستگیری سارقان کنتورهای آب + عکس
واحدهای پلیسی پایتخت در عملیات های جداگانه موفق به توقیف مجرمین حوزه موادمخدر، مشروبات الکلی و تخلفات فرهنگی شدند.

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند، رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب به خبرنگار اجتماعی برنا گفت: در ادامه عملیات های انجام شده  پلیس مبارزه با موادمخدر، دستگاه هایی کشف شد که مخدرهای خام در آن قرار می گرفت که به شکل وسایل اسباب بازی است و این مواد با انجام یک فرایند ساده در این دستگاه آماده مصرف می شد و غالبا برای فرآوری ماده مخدر گل از این دستگاه ها استفاده می شد.

photo_۲۰۲۰-۰۹-۰۷_۱۲-۱۱-۱۴

 

در ادامه سرهنگ دوستعلی جلیلیان، سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت به خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری برنا گفت: کشمش هایی از سه نفر کشف شد که در گذشته سابقه زورگیری داشته و پس از مدتی با تغییر رویه به جرم تولید مشروبات الکلی روی آوردند.

او افزود: این افراد در یک آزمایشگاه این کشمش ها را نیزفرآوری و آماده تولید مشروب کرده اند. این کشمش ها صرفا با یک اقدام کوچک و قرارگیری در دستگاه آماده مصرف می شده است و شخص پس از انجام این کار مایعات به دست آمده را در قالب بطری نوشیدنی های مجاز ارائه و به فروش می رساند.

photo_۲۰۲۰-۰۹-۰۷_۱۲-۱۳-۰۱

سرکلانتر هفتم پلیس پایتخت اظهار کرد: در یک اقدام جداگانه عوامل انتظامی با انجام بازرسی های انجام شده از برخی صنوف اقدام به توقیف لباس هایی با طراحی های نامتعارف کردند که در این بازرسی لباس ها توقیف و محل عرضه این لباس ها  پلمب شد. 

او افزود: در یک عملیات دیگر از یک مالخر کنتورهای آب به سرقت رفته در محله شوش کشف شد که با تحقیقات انجام شده عوامل این امر نیز دستگیر شدند. 

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: افراد شاغل در یک مغازه نیز که قرار درگیری و ایجاد نزاع در یکی از مناطق تهران را داشتند پیش از هرگونه اقدام و با تیزهوشی مامورین انتظامی دستگیر و از آن ها چندین سلاح سرد و گرم کشف و ضبط شد و حاملان این اسلحه ها نیز دستگیر شدند. در مجموعه این عملیات 20 نفر دستگیر شدند.

photo_۲۰۲۰-۰۹-۰۷_۱۲-۱۲-۲۱

//انتهای پیام: 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز