اپل فردا تاریخ معرفی آیفون ۱۲ را اعلام می‌کند

۱۳۹۹/۰۶/۱۷ - ۱۹:۵۰:۵۹
کد خبر: ۱۰۵۵۱۱۲
اپل فردا تاریخ معرفی آیفون ۱۲ را اعلام می‌کند
طبق اطلاعات جدید، فردا اپل تاریخ معرفی آیفون ۱۲ را اعلام می‌کند و همچنین جزئیات مربوط به تاریخ ارائه سیستم عامل iOS 14 و WatchOS 7 نیز منتشر خواهد شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ یکی از نویسندگان بلومبرگ، «مارک گرومن» در توییتی اعلام کرده که اپل فردا اطلاعاتی درباره محصولات آینده خود منتشر خواهد کرد. این اولین باری نیست که با چنین موضوعی روبه‌رو می‌شویم و در گذشته افشاگر معروف، «جان پروسر» نیز از چنین موضوعی برای روز سه شنبه خبر داده بود. این احتمال وجود دارد که فردا از آیپد و اپل واچ جدید رونمایی شود، البته گرومن بر خلاف پروسر بر این باور است که اپل فردا از محصولی رونمایی نخواهد کرد و در عوض تاریخ معرفی آیفون به همراه اپل واچ را مشخص می‌کند.

در حالت کلی اپل نزدیک به دو هفته پیش از برگزاری مراسم معرفی آیفون‌های جدید برای افراد دعوتنامه ارسال می‌کند و اگر فردا شاهد ارسال چنین دعوتنامه‌ای باشیم، احتمالا گوشی‌های سری آیفون ۱۲ در تاریخ ۱ مهر معرفی خواهند شد.

این مراسم به علت شیوع ویروس کرونا مانند کنفرانس توسعه‌دهندگان WWDC 2020 به صورت کاملا مجازی برگزار خواهد شد و از آنجایی که نیازی به سفر اهالی رسانه به کوپرتینو نیست، این احتمال وجود دارد که ساعت برگزاری آن با مراسم‌های سال گذشته متفاوت باشد.

در صورتی که مراسم معرفی گوشی‌های سری آیفون ۱۲ در روز اول مهر ماه نیز برگزار شود، برخلاف گذشته نباید منتظر عرضه سریع این محصولات باشیم و آن‌ها با تاخیر وارد بازار خواهند شد. این احتمال وجود دارد که همراه با گوشی‌های جدید اپل، ساعت هوشمند اپل واچ نیز معرفی شود، البته شایعات به رونمایی از محصولات زیادی مانند اپل تی‌وی جدید، هوم‌پاد کوچکتر، ایرتگ و هدفون دور گوشی نیز اشاره می‌کنند.

انتظار می‌رود اپل از ۴ آیفون جدید رونمایی کند که دو مدل آن به صفحه نمایش ۶.۱ اینچی مجهز می‌شوند و نسخه‌های دیگر از نمایشگر ۵.۴ و ۶.۷ اینچی بهره می‌برند. این گوشی‌های هوشمند از شبکه 5G پشتیبانی می‌کنند و به چیپست A14 Bionic مجهز خواهند شد.

نظر شما