درگیری سنگین مسلحانه در جنوب کشور/۲ نفر از اشرار به هلاکت رسیدند

۱۳۹۹/۰۶/۱۷ - ۲۳:۰۱:۵۸
کد خبر: ۱۰۵۵۱۸۹
درگیری سنگین مسلحانه در جنوب کشور/۲ نفر از اشرار به هلاکت رسیدند
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا از کشف 773 کیلوگرم مواد مخدر طی یک درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ درعملیات مشترک پلیس هرمزگان و کرمان در شهرستان رودان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار مجید کریمی گفت: ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان رودان در پی کسب خبری  از سوی پلیس استان کرمان مبنی بر اینکه اعضای یک باند مواد مخدر ، قصد دارند محموله بزرگ مواد افیونی را به صورت مسلحانه از محورهای مواصلاتی شهرستان رودان به استان های همجوار منتقل کنند بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان حین گشت زنی و کنترل محور ماشنگی شهرستان رودان به سمت محور مازگرد شهرستان حاجی آباد خودرو وانت سایپا متعلق به قاچاقچیان را شناسایی و دستور ایست صادر کردند.

سردار کریمی اذعان داشت: قاچاقچیان بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشداردهنده اقدام به فرار کرده و پس از تعقیب و گریز طولانی عرصه را برخود تنگ دیده و اقدام به تیراندازی به سمت ماموران کردند که با توجه به برتری حجم آتش مأموران، خودرو متوقف و 2 تن از قاچاقچیان به هلاکت رسیدند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا با اشاره به توقیف وانت سایپا و کشف 580 کیلو تریاک و 193کیلو حشیش در این عملیات منسجم و مشترک پلیسی ، بیان کرد: در بازرسی از خودرو، یک قبضه اسلحه جنگی، 4 عدد خشاب حاوی 98 فشنگ جنگی و تعداد زیادی پوکه فشنگ و سه جفت پلاک کشف شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز