نصب سرعتکاه‌های آسفالتی در ۴۰ نقطه از معابر جنوب شهر

۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۰۹:۳۶:۴۱
کد خبر: ۱۰۵۵۲۹۳
فعالیت نصب سرعتکاه های آسفالتی به منظور آرام سازی و کنترل تردد خودروها در 40 نقطه از معابر منطقه 19 در حال اجرا است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ علیرضا مرآتی، معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه با اشاره به متغیر بودن ارتفاع و ‌طول این سرعتکاه ها متناسب با عرض خیابان و ‌نوع ترافیک عبوری بیان کرد: نصب سرعتکاه اهمیت زیادی در کنترل سرعت غیر مجاز خودروها و امنیت تردد شهروندان دارد که در همین راستا نیز تاکنون معابری همچون خیابان شقایق حد فاصل بزرگراه تندگویان تا بزرگراه شهید کاظمی، حدفاصل بزرگراه شهید کاظمی تا بزرگراه آزادگان و همچنین خیابان شهید ورامینی به سرعتکاه های آسفالتی مجهز شده که طبق گزارش پلیس راهور نقش بسزایی در کاهش تصادفات منجر به فوت داشته است.

علاوه بر این طی ماه جاری سرعتکاه های آسفالتی در خیابان های لقمان، شکوفه، رجایی، بلوار ولایت در مرز محدوده باقر شهر و منطقه 19، کندروی جنب عوارضی تهران قم، کوچه های منتهی به خیابان طالقانی و دیگر معابر تعیین شده نصب خواهد شد.

او به نصب سرعتکاه در معابر پیرامونی رینگ بوستان ولایت اشاره کرد و افزود: تاکنون 8 نقطه از این معابر مجهز به سرعتکاه های آسفالتی شده که در ادامه این فعالیت به 12 نقطه افزایش می یابد.

مرآتی در ادامه از اصلاح گاردریل های آسیب دیده و تصادفی در معابر بزرگراهی خبر داد و گفت:  این عملیات در مسیر شرق به غرب بزرگراه آزادگان، ورودی بزرگراه شهید کاظمی و مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید هاشمی زیر پل علامه عسگری انجام شد.

این مسئول در بخش دیگری با اشاره به استمرار عملیات ضدعفونی معابر و اماکن عمومی محدوده منطقه در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: طی فعالیت های اخیر این حوزه، درمانگاه های آراز و آیت، بانک شهر، پایانه اتوبوسرانی شهرک رسالت و مساجد امام زمان (عج) در خیابان میثاق شمالی، سیدالشهدا در شهرک بستان و حضرت ابوالفضل (ع) در شهرک گلریز ضدعفونی شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز