وزیر بهداشت:

بیش از ۱۰هزار تخت بیمارستانی به بیمارستان‌‌های کشور اضافه می‌‌شود

۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۰۹:۱۲:۳۱
کد خبر: ۱۰۵۵۴۰۶
بیش از ۱۰هزار تخت بیمارستانی به بیمارستان‌‌های کشور اضافه می‌‌شود
سعید نمکی با بیان این‌‌که توانستیم در اوج گرفتاری با بیماری کرونا و همزمانی آن با اوج تحریم‌‌ها، توسعه زیرساخت‌‌ها را ادامه دهیم، از اضافه شدن بیش از ۱۲۰۰۰ تخت بیمارستانی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سعید نمکی، وزیر بهداشت در سومین آیین بهره‌‌برداری از پروژه‌‌های سلامت که صبح امروز به صورت ویدئوکنفرانسی در محل وزارت بهداشت برگزار شد، گفت: ما ملت امام حسین (ع) هستیم و در مقابل هر هجمه‌‌ای می‌‌ایستیم و تاریخ را می‌‌سازیم.

او افزود: توانستیم در اوج گرفتاری با بیماری کرونا و همزمانی آن با اوج تحریم‌‌ها، توسعه زیرساخت‌‌ها را ادامه دهیم. ما باید این شعار را اثبات کنیم که هم کرونا را مدیریت و مهار خواهیم کرد و هم طلایی‌‌ترین سال توسعه زیرساخت‌‌ها را رقم خواهیم زد. امسال برای اولین بار در تاریخ ایران، 10 هزار و 600 تخت و 2000 تخت ICU به کشور اضافه و 1400 پروژه را تا 12 فروردین سال 1400 تقدیم مردم شریف این سرزمین خواهیم کرد.

وزیر بهداشت در مراسم افتتاح 48 پروژه بهداشتی، درمانی استان خوزستان بیان کرد: همکاران استانی من با تلاش توانستند یکی از سهمگین‌‌ترین امواج بیماری کرونا را در خوزستان مهار کنند؛ یک خوزستانی پشت در هیچ بیمارستانی نماند و شما برای جمهوری اسلامی ایران مدال افتخار آفریدید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز