حسینی میلانی:

شهرداری از ساخت و ساز در حریم بالادست رودخانه کن جلوگیری کند

۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۲:۲۹:۵۸
کد خبر: ۱۰۵۵۴۶۴
شهرداری از ساخت و ساز در حریم بالادست رودخانه کن جلوگیری کند
رییس کمیته محیط‌زیست و خدمات شهری تأکید کرد: بخشی از روددره کن در مجاورت منطقه ۲۲ است و ممکن است این منطقه در شرایط سیلابی رودخانه کن، تاثیر بپذیرد. هم باید نسبت به اطراف رودخانه کن حساس بود و آن را احیا کرد و هم شهرداری منطقه باید در حریم بالادست مانع ساخت و ساز و تصرف در بستر رودخانه شود و با همکاری اداره کل منابع طبیعی از انتقال رسوب بیشتر به تاسیسات پایین دست جلوگیری کند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سید آرش حسینی میلانی صبح امروز در دویست و سی و پنجمین جلسه صحن علنی شورای شهر تهران پس از استماع گزارش رابط شورایاری منطقه ۲۲ گفت: منطقه ۲۲ از جمله مناطقی است که طرح کاپ را به صورت پایلوت اجرا می‌کند. شهرداری این منطقه در بحث تفکیک هم قبلا فعالیت خوبی داشته و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

او ادامه داد: شورایاری منطقه ۲۲ هم باید برای اجرای هرچه بهتر طرح کاپ به شهرداری منطقه کمک کند تا این طرح شتاب خوبی داشته باشد و به سرانجام برسد.

این عضو شورای شهر درباره تصفیه‌خانه خرگوش دره اظهار داشت: قرارداد احداث تصفیه‌خانه خرگوش دره در مرحله گذار است که باید هرچه زودتر زمین آن تحویل شرکت آب و فاضلاب داده شود .

حسینی میلانی با تاکید بر ضرورت تکمیل شبکه فاضلاب شهری منطقه ۲۲ تصریح کرد: تکمیل شبکه فاضلاب شهری مطالبه مهم شهروندان منطقه ۲۲ است و شورایاران هم پیگیری‌های لازم را باید داشته باشند.

او با اشاره به مجاورت منطقه ۲۲ با روددره کن خاطرنشان کرد: بخشی از روددره کن در مجاورت منطقه ۲۲ است و ممکن است این منطقه در شرایط سیلابی رودخانه کن، تاثیر بپذیرد. هم باید نسبت به اطراف رودخانه کن حساس بود و آن را احیا کرد و هم شهرداری منطقه باید در حریم بالادست مانع ساخت و ساز و تصرف در بستر رودخانه شود و با همکاری اداره کل منابع طبیعی از انتقال رسوب بیشتر به تاسیسات پایین دست جلوگیری کند.

نظر شما