مدیرعامل مترو تهران:

۳۰ هزار میلیارد تومان برای افتتاح خط ۱۰ مترو اختصاص یافته است/خط ۷ مترو توسعه پیدا می‌کند

۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۶:۵۶:۵۰
کد خبر: ۱۰۵۵۶۹۰
۳۰ هزار میلیارد تومان برای افتتاح خط ۱۰ مترو اختصاص یافته است/خط ۷ مترو توسعه پیدا می‌کند
علی امام گفت: 30 هزار میلیارد تومان برای افتتاح خط 10 اختصاص یافته است که انشالله با افتتاح هر 5 فاز، به بهره برداری مردم برسد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ علی امام، مدیرعامل مترو در مراسم آغاز عملیات اجرایی احداث خط 10 و توسعه شمالی خط 7 مترو گفت: شروع خط 10 مترو و توسعه شمالی خط 7 دو اقدام مهمی است که امروز اتفاق می افتد.

او افزود: خط 10 مترو از تهرانپارس شروع می شود و تا وردآور ادامه پیدا می کند و مناطق 1تا 5 و 22 را پوشش می دهد.

امام تصریح کرد: این خط در مجموع با 43 کیلومتر طول و 35 ایستگاه از قنات کوثر آغاز و به وردآور متصل خواهد شد. احداث این طرح طی یک برنامه 5 ساله و در 5 فاز برنامه ریزی شده است.

مدیرعامل مترو گفت: فاز نخست این طرح شامل نمایشگاه بین الملی، تقاطع با خط شهران و ایستگاه تبادلی و اتصال خط 7 به 10 می باشد.

او افزود: از آنجایی که خط 5 مترو بین استانی است و از تهران تا کرج و هشتگرد می‌رود، مسافرانی که از البرز به تهران می رسند فقط ایستگاه صادقیه را دارند اما با احداث این خط می‌توانند از وردآورد حدود 33 درصد در جدا شده و وارد خط 5 شوند و ادامه مسیر دهند.

امام بیان کرد:  توسعه شمالی خط 7 مترو هم درحال انجام است و قرار است تا میدان کتاب و جنت آباد شمالی ادامه پیدا کند تا مردم منطقه 2 و 5 هم از این خط بهره مند شوند.

مدیرعامل مترو عنوان کرد: 30 هزار میلیارد تومان برای افتتاح خط 10 اختصاص یافته است که انشالله با افتتاح هر 5 فاز، به بهره برداری مردم برسد و استفاده کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز