فروش چک‌های مال باخته دست سارق را رو کرد

۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۱۵:۴۴:۴۲
کد خبر: ۱۰۵۶۲۷۰
فروش چک‌های مال باخته دست سارق را رو کرد
رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران از دستگیری سارقی که پس از سرقت یک مغازه خواربار فروشی، 69 برگ چک مسروقه را فروخته بود، خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ کارآگاه بهزاد اختیاری در تشریح این خبر گفت: یکم فروردین ماه شخصی با تماس با مرکز فوریت های پلیس110 اعلام داشتند، مغازه خواربارفروشی اش واقع در آدرس سیمون بولیوار مورد سرقت واقع شده و اموالی از قبیل انواع سیگار، چای، شامپو خارجی، ادکلن، زعفران و دسته چک وی به سرقت رفته است.

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران افزود: گزارش ماموران کلانتری پس از ثبت شکایت مال باخته به دادسرای ناحیه 5 تهران ارسال و به دستور شعبه پنجم بازپرسی پرونده برای رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت اماکن پایگاه دوم قرار می گیرد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان با شروع تحقیقات متوجه می شوند تعدادی از چک های مسروقه به چند بانک ارائه شده که با اقدام به موقع و رد گیری واگذارنده چک ها مشخص می شود شخصی به نام نوید چک های مسروقه را می فروخته و بابت هر فقره چک مبلغ 40 میلیون ریال دریافت کرده است.

کارآگاه اختیاری در ادامه گفت: با تجمیع سرنخ های بدست آمده تحقیقات کارآگاهان به ثمر می نشیند و مخفیگاه نوید به عنوان متهم اصلی شناسایی و با هماهنگی های قضائی نوید در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال می یابد.

او افزود: نوید پس از دستگیری ضمن قبول بزه انتسابی اظهار داشت، برای تامین مخارج زندگی ام سرقت کرده ام و پس از انجام جرم هر برگ از چک های مال باخته را 4 میلیون تومان فروختم که از مجموع فروش اموال حدود 300 میلیون تومان بدست آوردم.

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی در پایان بیان کرد: با اعتراف صریح نوید به جرم سرقت و فروش اموال مسروقه پرونده به دادسرای مربوطه ارسال و با دستور بازپرس پرونده و با صدور قرار قانونی مناسب متهم برای کشف زوایای پنهان پرونده و دستگیری مالخران در اختیار پلیس آگاهی می باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز