رئیس پلیس پایتخت:

مطالبه مردم را با جدیت پیگیری می‌کنیم/ دستگیری ۱۲ دلال ارزی

۱۳۹۹/۰۶/۲۰ - ۰۵:۵۶:۲۷
کد خبر: ۱۰۵۶۲۹۶
مطالبه مردم را با جدیت پیگیری می‌کنیم/ دستگیری ۱۲ دلال ارزی
سردار حسین رحیمی گفت: روز گذشته 12 نفر از دلالان ارزی دستگیر شدند و این اقدامات با جدیت ادامه پیدا می کند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ انتشار تصاویری از درگیری برخی افراد در پاساژ اسکان در شمال شهر تهران منجر شد واکنش‌های زیادی در خصوص امنیت اقتصادی و بخصوص حوزه ارز به وجود آید و نگرانی‌ها را در این حوزه افزایش دهد و حتی امنیت روانی جامعه را در این روزهای سخت اقتصادی تحت‌الشعاع قرار دهد.

سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس پایتخت، در خصوص ماموریت های پلیسی اخیر این واحد به خبرنگار گروه اجتماعی برنا گفت: پلیس به دنبال این است تا امنیت مردم را در تمامی عرصه ها تامین کند. طرح های پلیسی همواره وجود دارد و تلاش ما این است به گونه ای عملیات های خود را گسترش دهیم که پیشرفت ها را تثبیت کنیم.

او افزود: امروزه مواد مخدر و معتادین متجاهر از جمله مقوله‌هایی است که امنیت مردم را بر هم زده است. فعالیت پلیس صرفا در این حوزه نیست و در سایر حوزه ها نیز امنیت جامعه را تامین می کنیم و به مطالبه مردم پاسخ می دهیم و با جدیت آن را پیگیری خواهیم کرد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به موانع در راه به نتیجه رسیدن تلاش‌های پلیس خاطرنشان کرد: تلاش‌های نیروی انتظامی زمانی نتیجه می‌دهد که سایر دستگاه‌های مسئول نیز به کمک ما آیند. این مقوله در تمامی عرصه‌ها به همین شکل است و باید یک همکاری همه جانبه صورت گیرد.

رئیس پلیس پایتخت در واکنش به درگیری در پاساژ اسکان در بحبوحه گرانی ارز افزود: گرانی ارز و نوسانات پولی و بورس صرفا مختص ایران نیست و در بسیاری از کشورها وجود دارد و باید متخصصین این حوزه در این راستا تلاش کنند تا ثبات را به بازار بازگردانند.

سردار رحیمی در پایان خاطرنشان کرد: روز گذشته نیز 12 نفر از دلالان ارزی دستگیر شدند و این اقدامات با جدیت ادامه می یابد. اجازه نمی دهیم اشخاص سودجو این عرصه را با چالش مواجه کنند.

انتهای پیام: 2.5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز