رئیس شورای عالی استان‌ها مطرح کرد:

همکاری با قرارگاه خاتم الانبیا برای خدمت به محرومین

۱۳۹۹/۰۶/۲۰ - ۱۰:۰۶:۲۱
کد خبر: ۱۰۵۶۴۵۳
همکاری با قرارگاه خاتم الانبیا برای خدمت به محرومین
علیرضا احمدی گفت: ما به دنبال خدمت به مردم هستیم و در این زمینه با قرارگاه خاتم همکاری خواهیم کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ علیرضا احمدی، رئیس شورای عالی استان ها در اجلاس عمومی این شورا گفت: شورای عالی استان‌ها عصاره یک جمعیت ۱۲۶ هزار نفره است که در یک جمعیت ۷۵ نفره خلاصه شده است و ما به همین واسطه به دنبال خدمت بهتر به اقشار مختلف مردم هستیم و در ابن زمینه همکاری خوبی با قرارگاه خاتم الانبیا داشته ایم.

او افزود: در همین راستا قرارگاه خاتم الانبیا ۳۵ هزار بسته معیشتی در اختیار نیازمندان قرار می‌دهد و۱۸ هزار واحد مسکونی تا پایان سال به خانواده معلولان تحویل داده می شود.

احمدی تصریح کرد: امروز در هر شهری وارد شوید عمده کارها با شهرداری و مدیریت شهری است و این یک ظرفیت بزرگی است. امروز مسئولین قرارگاه خاتم الانبیا را دعوت کردیم تا بیش از پیش از این ظرفیت مطلع شوند و بتوانیم با همفکری و تفاهم مشترک گره از کار مردم باز کنیم.

رئیس شورای عالی استان‌ها ادامه داد: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا طرح های بزرگی در کشور اجرا کرده است که با همکاری شورای عالی استان‌ها می‌توان این اقدامات را بهبود و تعداد آن را افزایش داد.

او اظهار کرد: قرارگاه خاتم الانبیا در جهت رفع محرومیت، طرح های بزرگی به اجرا درآورده است و از سوی دیگر باید یادمان باشد که بهترین افرادی که از محرومیت های سطح کشور مطلع هستند همین افراد و اعضای شوراهای شهر و روستا هستند.

احمدی افزود: ما در حوزه محرومیت زدایی دست یاری به سوی شما دراز می کنیم تا با همفکری همدیگر محرومیت های موجود رفع شود. امروز از همه استان‌ها نماینده‌ای در شورای عالی استان‌ها حضور دارند و ما به دنبال این هستیم که قراردادی با قرارگاه داشته باشیم تا محرومیت زدایی صورت گیرد.

این مقام مسئول در ادامه گفت: ما نباید منتظر آن باشیم که دیگران وظایف خودشان را انجام دهند بلکه باید تلاش کنیم هر کجا نارضایتی وجود دارد آن موضوع را حل و فصل کنیم. همه باید در صحنه باشیم تا مشکلات مردم را حل شود.

//انتهای پیام: 5

نظر شما