آتش سوزی یک مدرسه در خیابان جلال آل احمد تهران

۱۳۹۹/۰۶/۲۲ - ۱۳:۵۵:۵۷
کد خبر: ۱۰۵۷۳۳۳
آتش سوزی یک مدرسه در خیابان جلال آل احمد تهران
سرهنگ جهانشاه بهرام آبادی از وقوع یک فقره حریق در طبقه اول مدرسه ای در محدوده جلال آل احمد گفت و از کنترل ترافیک در محدوده آن خبر داد .

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ جهانشاه بهرام آبادی معاون ترافیکی پلیس راهور فاتب ضمن اعلام این خبر گفت :

در ساعت 17:55 در محدوده شرق به غرب جلال آل احمد قبل از آریا فر( منطقه 2 ) طبقه اول مدرسه ای فاقد دانش آموز دچار حریق می گردد .

این مقام انتظامی گفت: بلافاصله پس از دریافت این خبر تیمی از کارکنان منطقه  منطقه2 پلیس راهور  فاتب  در موقعیت حاضر می گردند و اقدامات خود را جهت تسهیل عبور  و مرور و روان شدن ترافیک محدوده که بر اثر ایستادن و نگاه کردن خودروهای عبوری و مردم در محل حاصی شده بود انجام دادند .

بهرام آبادی ادامه داد : عوامل آتش نشانی آتش به موقع در محل حاضر بودند و  مشغول  اطفاء  حریق گردیدند و افرادی که در ساختمان و پارکینگ بودند را از موقعیت خارج کردند .

او از شهروندان خواست با دیدن حوادثی اینچنینی به تماشا نایستند و اجازه دهند پلیس ، عوامل امدادی و اورژانس به موقع در محل حاضر گردند و مشغول اقدامات خود گردند

او گفت: پلیس راهور فاتب تا آخرین لحظه و پس از آن نیز جهت اتمام اقدامات ایمنی و خاموش کردن آتش در محل حادثه حضور داشت و ترافیک را کنترل کرد  و در این حادثه  خوشبختانه به کسی آسیبی نرسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز