کشف ۳۹ دستگاه خودرو و دستگیری ۵ سارق

۱۳۹۹/۰۶/۲۲ - ۱۴:۱۵:۴۶
کد خبر: ۱۰۵۷۳۵۱
کشف ۳۹ دستگاه خودرو و دستگیری ۵ سارق
فرمانده یگان امداد تهران از کشف 39 دستگاه انواع وسیله نقلیه سرقتی و دستگیری 5 سارق خودرو و لوازم خودرو خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزرای برنا؛ سرهنگ دلاور القاصی مهر در بیان جزئیات این خبر گفت: واحد های گشت انتظامی یگان امداد تهران در 48 ساعت گذشته در چند عملیات جداگانه موفق به کشف 39 دستگاه انواع وسیله نقلیه و دستگیری 5 سارق خودرو و لوازم خودرو شدند.

او در خصوص کشف 39 دستگاه خودرو سرقتی بیان کرد: خودروهای کشف شده به صورت رها شده در نقاط خلوت کشف شده است که سارقان پس از سرقت و برداشتن تعدادی از لوازم و تجهیزات آنها در نقاط خلوت شهر رها کرده اند.

فرمانده یگان انتظامی تهران افزود: همچنین ماموران یگان امداد تهران در گشت زنی های انتظامی به منظور پیشگیری از وقوع جرم که در نقاظ مختلف شهر تهران داشته اند موفق شده اند که 5 سارق را در حال پرسه زنی شناسایی و بازداشت کنند.

این مقام پلیسی تصریح کرد: این متهمان که در تحقیات اولیه به جرم ارتکابی اعتراف کردند، برای تکمیل پرونده و کشف جزئیات جرم ارتکابی در اختیار کلانتری های محل دستگیری قرار گرفته اند.

فرمانده یگان امداد تهران سهل انگاری و عدم رعایت ملاحظات پیشگیرانه توسط مالکان را عامل اصلی سرقت ها دانست و از شهروندان خواست: برای مراقبت از اموال خود توصیه های پلیسی در رسانه های جمعی از جمله شبکه های اجتماعی مطالعه و با کاربردی کردن هشدارها سهم خود را در راستای کنترل آسیب های اجتماعی ایفا کنند و هر گونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع رسانی کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز