اراذل و اوباش معروف مازندران دستگیر شدند

۱۳۹۹/۰۶/۲۲ - ۲۱:۰۱:۱۴
کد خبر: ۱۰۵۷۵۵۴
اراذل و اوباش معروف مازندران دستگیر شدند
فرمانده انتظامی استان مازندران از طرح ضربتی پلیس در راستای مقابله با اراذل و اوباش و بازداشت 10 متهم به اخلال در نظم و امنیت عمومی طی 24 ساعت گذشته در شهرستان ساری خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار "مرتضی میرزایی" اظهار داشت : در راستای اجرای طرح برخورد با اراذل و اوباش و پاک سازی پارک ها و تفرجگاه های شهرستان ساری، طرح ضربتی پلیس در این مورد در دستور کار پلیس امنیت عمومی و فرماندهی انتظامی شهرستان ساری قرار گرفت.

او افزود: در راستای اجرای این طرح که با هدف برخورد با اراذل و اوباش و پاک سازی پارک ها و تفرجگاه ها صورت پذیرفت، 10 متهم به اخلال در نظم و امنیت عمومی شناسایی و دستگیر شدند.

این مقام انتظامی اظهار داشت : در این عملیات بیش از 20 قبضه سلاح سرد، چاقو و قمه از متهمان کشف شد و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سردار میرزایی، تصریح کرد: آرامش و امنیت مردم خط قرمز پلیس است و به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهیم، هیچ فردی آرامش و امنیت مردم را به خطر بیندازد.

او تاکید کرد: تمامی رفتار مجرمان و متخلفان و برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه تحت نظارت چشمان تیزبین نیروهای انتظامی و امنیتی قرار دارد و پلیس از حداکثر توان قانونی خود برای برخورد با اراذل و اوباش و کسانی که آرامش مردم را به خطر می‌اندازند استفاده خواهد کرد.

فرمانده انتظامی استان مازندران، همراهی، مشارکت و پشتیبانی مردم از پلیس در راستای اجرای طرح اراذل و اوباش و برخورد با این مجرمان را عامل مهم موفقیت پلیس در اجرای این طرح دانست و گفت: پلیس خادم مردم است و از تمام توان خود برای حفظ آرامش و امنیت مردم استفاده می‌کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز