رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران:

پلمب ۲۰ پلاک دیگر در محله شوش/ دستگیری ۴ توزیع کننده مهم مواد مخدر/ پای انشعاب‌های غیرمجاز به محله شوش رسید

۱۳۹۹/۰۶/۲۵ - ۰۵:۴۷:۱۶
کد خبر: ۱۰۵۸۱۶۸
پلمب ۲۰ پلاک دیگر در محله شوش/ دستگیری ۴ توزیع کننده مهم مواد مخدر/ پای انشعاب‌های غیرمجاز به محله شوش رسید
سرهنگ عبدالوهاب حسنوند با تاکید بر اینکه مبارزه با خانه هایی که محل فروش موادمخدر است ادامه دارد، گفت: طی هفته گذشته 20 پلاک منزل فقط در محله شوش پلمب شدند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ معضل محلات شوش و هرندی به قدری جدی شده تا جایی که معضل این منطقه در نطق بالاترین مسئولین نظام نیز دیده می‌شود و خواستار رسیدگی هرچه سریعتر به وضعیت این منطقه شده اند و حتی دادستان تهران نیز وضعیت این منطقه را با واژه اسفبار تشریح کرد.

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب، در این خصوص به خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری برنا گفت: زمانی که به کوچه‌های محله شوش مراجعه می شود با سوراخ های زیادی در دیوار خانه ها ها مواجه می شویم که از طریق آن ها خرید و فروش موادمخدر انجام می شود.

او افزود: برای هر خانه نیز بین 3 تا 8 درب تعبیه شده است تا هنگامی که مامورین انتظامی بخواهند از منزل بازرسی به عمل آورند با سختی مواجه شوند و سرعت مامورین کم شود تا آن‌ها بتوانند از مسیرهای دیگر متواری شوند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در آخرین ماموریت در روزهای گذشته در محله شوش تعداد زیادی از خرده فروشان این محله‌ها دستگیری شدند و از آن ها 200 گرم شیشه و هروئین کشف شد. 4 نفر از فروشندگان مهم مواد مخدر این محله نیز دستگیر شدند که دارای سابقه قبلی بودند. 

سرهنگ حسنوند با اشاره به سایر تخلفات انجام شده در محله شوش افزود: متاسفانه در این محلات به علت اینکه ساخت و سازها استاندارد نیست، متخلفین انشعاب های غیرمجاز تاسیس کرده و آب و برق را به صورت غیرقانونی از شبکه سراسری برداشت می کنند که در آخرین ماموریت با این تخلف نیز برخورد شده است. 

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران با تاکید بر اینکه مبارزه با خانه هایی که محل فروش مواد مخدر است ادامه دارد، اذعان کرد:  طی هفته گذشته 20 پلاک منزل فقط در محله شوش پلمب شدند. مشکل اساسی در محله شوش این است که پس از تخریب خانه های غیراستاندارد ساکنین آن ها آواره می شوند و این مقوله کار را سخت تر کرده است.

انتهای پیام: 2.5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز