سخنگوی وزارت بهداشت خبر داد:

شناسایی ۲۶۱۹ بیمار جدید کووید۱۹ / مرگ ۱۵۶ بیمار در شبانه روز گذشته

۱۳۹۹/۰۶/۲۴ - ۱۳:۱۸:۱۵
کد خبر: ۱۰۵۸۳۹۰
شناسایی ۲۶۱۹ بیمار جدید کووید۱۹ / مرگ ۱۵۶ بیمار در شبانه روز گذشته
سیما سادات لاری از فوت 156نفر بر اثر کرونا در کشور طی 24 ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سیماسادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت و درمان گفت: از دیروز تا امروز 24 شهریور 1399 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و  619 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شدند که با این حساب مجموع بیماران کووید19 در کشور به 404 هزار و 648نفر رسید.

لاری تصریح کرد: متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 156بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به 23هزار و313 نفر رسید.

او افزود: خوشبختانه تا کنون 348هزار و 13نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان ها ترخیص شده اند و3798 نفر از بیماران مبتلا به کووید19 در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: بر اساس آخرین اطلاعات کرونا در کشور، استانهای تهران، مازندران، گیلان، قم، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، یزد، زنجان و قزوین در وضعیت قرمز قرار دارند و همچنین استانهای آذربایجان غربی، البرز، فارس، لرستان، هرمزگان، اردبیل، بوشهر، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی، مرکزی، ایلام، چهارمحال و بختیاری، گلستان و خوزستان در وضعیت هشدار قرار دارند.

 

 

نظر شما