رئیس دانشگاه آزاد اسلامی:

شعار ما کیفیت و کارآمدی است

۱۳۹۹/۰۶/۲۴ - ۱۵:۰۱:۰۵
کد خبر: ۱۰۵۸۴۶۴
شعار ما کیفیت و کارآمدی است
محمدمهدی طهرانچی گفت:شعار امروز و هدف ما کیفیت و کارآمدی است. ما به مهارت محور بودن توجه جدی داریم.

به گزاشر گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با ذکر بعضی از تغییرات در قوانین سال جاری دانشگاه‌ها به علت همه‌گیری کرونا، دراین‌باره گفت: شرایط مهمان شدن امسال دانشجویان با توجه به کرونا تغییر کرده، امسال یک برنامه جامع برای دانشجویان  بنام دانشیار درست کرده‌ایم که کل دانشگاه را به یک شبکه تبدیل کرده و بحث مهمان شدن به‌سادگی صورت می‌پذیرد.

او افزود: در این سیستم خیلی از مشکلات جابه‌جایی حل می‌شود و چیزی به‌عنوان مسئله مهمان نخواهیم داشت یعنی دانشجویان در همان محل زندگی خود امتحان می‌دهند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: این موضوع برای دانشجویان تهران ساکن شهرستان و برعکس هم صادق است. به‌طور مثال امسال چیزی حدود پنج هزار امتحان جامع به همین شکل برگزارشده است. ما به‌عنوان سازمانی که در کرونا آسیب‌دیده، سعی کرده‌ایم نهایت تعامل را با مردم داشته باشیم.

طهرانچی ادامه داد: از دیگر کمک‌هایی که به دانشجویان شده این که دانشگاه‌ها  برای ثبت‌نام‌ترم جدید، به بدهی‌های قبلی کاری نداشته و دانشجویان  فقط ملزم به پرداخت شهریه ثابت هستند. همچنان تمهیداتی برای وام‌های بانکی ارزان‌قیمت برای دانشجویان در نظر گرفته‌شده است.

او در خصوص اهداف این دانشگاه خاطرنشان کرد: شعار امروز دانشگاه آزاد و هدف آن کیفیت و کارآمدی است. ما به مهارت محور بودن توجه جدی داریم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مثلاً الآن طرحی در اصفهان اجرا می‌شود تحت عنوان پویش صنعت و با هماهنگی اتاق بازرگانی که بر طبق آن دانشجویان دو روز به‌صورت کارورز در کارخانه ها حضور دارند و این به جذب نیروی کار نیز کمک می‌کند.

طهرانچی تصریح کرد: ما امیدواریم فضایی فراهم شود که آینده جوانان ما تضمین باشد. دانشگاه آزاد درگذشته زنجیره‌هایی مثل هم بود ما آن را به یک شبکه تبدیل کردیم، درواقع ما به دنبال تأسیس و اجرای شبکه‌های علمی اجتماعی هستیم که امکان تبدیل‌شدن به یک شبکه مرجع را داشته باشد.

 او افزود: درنتیجه هر نقطه‌ای در شبکه باید کیفیت خود را بالا ببرد و برای مردم منطقه کارآمد باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه گفت: این حرکت می‌تواند هویت ملی ما را تقویت کند. باید دانش اجتماعی جوانی که تحصیل می‌کند بالا برود که موجب کارآمدی او درزمینه حرفه‌ای و زندگی شخصی و اجتماعش شود.

طهرانچی در پایان اظهار کرد: در آخر هم  لازمه هر تغییری تحمل و صبر و جدیت و جهاد است و ما امید به همراهی از همه جوانان سرزمین داریم که بتوانیم آینده خوب و پر از امیدی رقم بزنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز