برخورد با ۳۶ تخلف در حوزه آلودگی محیط زیستی

۱۳۹۹/۰۶/۲۷ - ۰۹:۲۸:۵۲
کد خبر: ۱۰۵۹۸۲۷
برخورد با ۳۶ تخلف در حوزه آلودگی محیط زیستی
یگان حفاظت محیط زیست شهرستان قزوین موفق به شناسایی متخلفین و معرفی متهمین به حوزه های قضایی استان جهت برخورد قانونی شدند.

 

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ احمد زارعی، رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان قزوین با اعلام این خبرگفت:  مامورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان قزوین در اجرای قوانین و مقررات حفاظت و بهسازی و شکار و صید غیر مجاز و پایش از محیط های طبیعی و آلودگی محیط زیست با 36 مورد متخلف برخورد کرده اند.

او با اشاره عملگرد یگان حفاظت محیط زیست استان قزوین ادامه داد: درماه گذشته 8 مورد شکار غیر مجاز پستانداران  گزارش شده که با برخورد قاطع و قانونمند محیط زیست مواجهه شده اند.

زارعی اظهار داشت: در این مدت با تلاش های گسترده و شبانه روزی محیط بانان حفاظت محیط زیست استان از وقوع شکار تعداد 5 مورد گونه جانوری  قبل ازشروع به شکار و شناسایی متخلفان ودستگیر آنان و ارجاع پرونده به مراجع قضایی جلوگیری شده است.

او با اشاره به سایر اقدامات موثر این یگان برای حفاظت از تنوع زیستی استان گفت: در ماه گذشته  6 مورد سلاح غیر مجاز، 6 مورد سلاح مجاز توسط محیط بانان کشف و ضبط شده است. 

زارعی همچنین  از شناسایی و رسیدگی به تعداد  36 تخلف آلودگی  محیط زیست ، 2  تخریب ،6 تعلیف غیر مجاز دام، 8  مورد در جریان و 24 اخطاریه صادر شده خبر داد.

نظر شما