واژگونی وانت پیکان در بزرگراه آزادگان

۱۳۹۹/۰۶/۲۷ - ۱۰:۲۴:۴۰
کد خبر: ۱۰۵۹۸۶۶
واژگونی وانت پیکان در بزرگراه آزادگان
رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت، از واژگونی یک دستگاه وانت پیکان به علت سرعت زیاد خبر داد و گفت: در این حادثه راننده وانت مجروح شد.

 

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ مجید رنجبر گفت: در ساعت 09:005 صبح امروز در جنوب به شمال آزادگان –رمپ آزادراه به شرق  یک دستگاه  وانت پیکان حامل حدود یک تن بار  که در این مسیر در حال حرکت بوده ناگهان واژگون می شود.

سرهنگ رنجبر رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت عنوان کرد: با رصد لحظه به لحظه معابر شهری  و بزرگراهی پایتخت مشاهده شد که یکدستگاه  وانت پیکان به علت سرعت زیاد و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه واژگون گردیده و متعاقب آن بار ترافیکی پشت  سر آن حادثه مشغول شکل گیری بود که با هماهنگی های صورت گرفته تیم کارشناسان پلیس راهور پایتخت سریع و به موقع  در محل حاضر شدند و نسبت به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.

او گفت : با حضور جرثقیل راهور در موقعیت تصادف وانت پیکان به حالت عادی و به کنارراه منتقل گردید و ترافیک به حالت اولیه بازگشت .

این مقام انتظامی تصریح کرد: با حضور عوامل اورژانس مصدوم این حادثه که راننده وانت پیکان  بود ، پس از معاینه سرپایی، به نزدیکترین مرکز درمانی انتقال یافت.

او در خصوص علت این تصادف، گفت: علت واژگونی وانت پیکان ، سرعت زیاد و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه می باشد.

رنجبر از رانندگان خواست: در هنگام رانندگی باسرعت مطمئن حرکت کنند و تمام توجه خود را به رانندگی معطوف دارند و از سرعت و سبقت و لایی کشی  خودداری کنند.

نظر شما