کلنگ ساخت ۶ مدرسه خیر ساز استثنایی به زمین‌زده شد

۱۳۹۹/۰۶/۲۸ - ۱۲:۰۵:۳۶
کد خبر: ۱۰۶۰۱۸۲
کلنگ ساخت ۶ مدرسه خیر ساز استثنایی به زمین‌زده شد
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی ، کلنگ شش مدرسه استثنائی و یک مدرسه دولتی با اعتباری بالغ بر 80 میلیارد ریال در استان هرمزگان به زمین زده شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ با حضور سید جواد حسینی معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنائی کشور، مدیرکل اموزش و پرورش، مدیرکل نوسازی مدارس و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی استان هرمزگان، کلنگ ساخت 7 مدرسه خیر ساز در هرمزگان به زمین زده شد.

کلنگ ساخت مدرسه سه کلاسه بخش شمیل، سه کلاسه تازیان و سه کلاسه گچین بندرعباس ویژه دانش‌آموزان استثنایی با زیر بنای هر مدرسه 110 متر مربع و اعتبار بالغ بر شش میلیارد و 500 میلیون ریال از سوی معاون وزیر آموزش و پرورش به زمین زده شد.

همچنین آئین کلنگ زنی مدرسه استثنائی شش کلاسه روستای بمانی شهرستان سیریک و مدرسه شش کلاسه عادی تمام خیر ساز با زیر بنای هر کدام 360 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال نیز برگزار شد.

کلنگ ساخت دو مدرسه سه کلاسه استثنائی در بخش هشتبندی و نیز مرکز شهر میناب با زیر بنای هر یک 110 متر مربع و با تأمین اعتباری بالغ بر شش میلیارد و 500 میلیون ریال از سوی رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنائی کشور به زمین زده شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز