نگرانی پلیس از عدم رعایت فاصله ها + آمار و ارقام

۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۰۷:۲۶:۰۸
کد خبر: ۱۰۶۰۳۶۳
نگرانی پلیس از عدم رعایت فاصله ها      + آمار  و ارقام
معاون آموزش و فرهنگ‌ ترافیک پلیس راهنمایی ورانندگی تهران بزرگ از نگرانی پلیس در خصوص عدم رعایت فاصله طولی بین خودورها گفت و از آمار بالای تصادفات در این باره خبر داد .

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ علی همه خانی گفت : در طول فعالیت های روزمره و در حین رانندگی شرایط کنونی ، دو فاصله بسیار مهم وجود دارد  که می بایست همیشه آنها را رعایت نمایید .

سرهنگ همه خانی رعایت  فاصله ها را حین رانندگی مهم برشمرد و گفت:  این فاصله همان فاصله ایست که رانندگان در طول مدت رانندگی می بایست با خودروی جلویی حفظ کنند و اگر یک لحظه از آن غافل شوند ، شاید باعث خسارت جرح و فوت شود و می تواند تا یک عمر پشیمانی را بدنبال داشته باشد . 

همه خانی ادامه داد : رانندگان می بایست در حین رانندگی فاصله خود را با خودروی جلویی رعایت کنند و هرگاه خواستند به خودرویی که مقابل آنهاست نزدیک شوند یاد فاصله اجتماعی کرونایی بیافتند و با کم‌کردن سرعت از خودروی مقابل فاصله بگیرند . 

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فاتب گفت : رعایت فاصله بین افراد جامعه و رعایت فاصله بین دو خودرو ، از مهم ترین فاصله هایی است که می تواند جان افراد را در زندگی و در رانندگی حفظ نماید به همین دلیل وی از شهروندان  خواست فاصله ها را در ایام کرونایی  و در حین رانندگی رعایت نمایند .

همه خانی افزود : آمارها نشان می دهد حدود ۴۵ درصد از تصادفات در سطح شهر تهران مربوط به عدم توجه به جلو و عدم رعایت فاصله طولی است که آمار بالا و نگران کننده ای  می باشد .

او گفت : از جمله مواردی که می تواند تمرکز راننده را در حین رانندگی برهم بزند خوردن و آشامیدن ، استعمال دخانیات ،صحبت کردن با تلفن همراه در رانندگی است که معاون آموزش  و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فاتب از رانندگان خواست این موارد را  هرگز در حین رانندگی  انجام ندهند . 

همه خانی از رانندگان خواست حین حرکت به موبایل خود نگاه و حواس خود را به فضای مجازی و اپلیکیشن ها پرت نکنند چرا که یکی از مواردی که می تواند فاصله شما را به خودوری جلویی نزدیک کند همین حواس پرتی می باشد 

IMG_20200919_083619_748

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز