رئیس مجمع ملی جوانان کشور:

زمان دقیق برگزاری انتخابات مجمع ملی جوانان مشخص نیست/ شعب استانی شبکه ملی جوانان به زودی تشکیل می‌شوند

۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۱۲:۳۴:۵۲
کد خبر: ۱۰۶۰۷۳۱
زمان دقیق برگزاری انتخابات مجمع ملی جوانان مشخص نیست/ شعب استانی شبکه ملی جوانان به زودی تشکیل می‌شوند
صادق خسروی گفت: در حال حاضر زمان برگزاری دقیق انتخابات مشخص نیست چراکه نیاز به یک‌سری پیش نیازها از جمله تشکیل شعب استانی، دریافت شناسه ملی توسط سمن‌ها و... دارد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ صادق خسروی، رئیس مجمع ملی جوانان کشور، با اشاره به رسمیت بخشیدن سازمان‌های مردم نهاد به خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری برنا گفت: از زمانی که به عنوان هیات رئیسه مجمع ملی جوانان انتخاب شدیم، یکی از اهداف اصلی و اولیه ما این بود که در قدم اول بتوانیم جایگاه حقوقی مجمع ملی جوانان را تثبیت کنیم تا تبدیل به یک سازمان حقوقی غیردولتی، مستقل  و غیرسیاسی باشد.

او افزود: برای این موضوع پیگیری‌هایی را از وزارت کشور انجام دادیم و جلسات و دیدارهای مختلفی را برگزار کردیم هرچند که این موضوع، اتفاق جدیدی بود و امکان داشت با نگاه‌های سلیقه‌ای همراه باشد اما درنهایت توانستیم وزارت کشور را متقاعد کنیم تا در این مسیر همراه ما باشد.

خسروی تصریح کرد: ما توانستیم در روز ملی تشکل‌ها، پروانه فعالیت شبکه مجمع ملی سازمان‌های مردم نهاد را از وزیر کشور دریافت کنیم که این اتفاق  بزرگی در حوزه سازمان‌های مردم نهاد و رسمیت بخشیدن به آنها بود.

رئیس مجمع ملی جوانان کشور در ادامه گفت: در حال حاضر با این جایگاه حقوقی که سازمان‌های مردم نهاد دارند، می‌توانند تعامل سازنده با سازمان‌های مختلف برقرار کنند و هیچ مشکل حقوقی گریبان گیر آنها نشود.

او درخصوص شکل گیری شعب استانی بیان کرد: به زودی شعب استانی شبکه ملی جوانان در استانها شکل خواهد گرفت و به صورت نمایندگی فعالیت ‌ها را ادامه می‌دهند.

رئیس مجمع ملی جوانان کشور با اشاره به برگزاری انتخابات افزود: در حال حاضر هیات رئیسه مجمع ملی در حال پیگیری تشکیل و شکل گیری فرایند انتخابات دور دوم هیات رئیسه است که ان‌شاءالله با طی شدن مراحل قانونی، اصلاح اساسنامه مجمع ملی سمن‌های جوانان و ثبت نام کاندیدها انتخابات برگزار می‌شود و مدیران جدیدی روی کار می‌آیند تا به سازمان‌های مردم نهاد کمک کنند.

خسروی در پایان اظهار کرد: هنوز زمان برگزاری دقیق انتخابات مشخص نشده است چراکه نیاز به یک سری پیش نیازها از جمله تشکیل شعب استانی، دریافت شناسه ملی توسط سمن‌ها و... دارد.

انتهای پیام: 2/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز