وزیر آموزش و پرورش:

تا کنون ۷۰ درصد دانش آموزان به مدرسه آمده‌اند/ غفلت از آموزش آسیب زاست

۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۰۹:۴۱:۱۲
کد خبر: ۱۰۶۰۹۷۹
تا کنون ۷۰ درصد دانش آموزان به مدرسه آمده‌اند/ غفلت از آموزش آسیب زاست
محسن حاجی میرزایی گفت: همانطور که کرونا به بچه ها آسیب می زند غفلت از آموزش نیز تاثیر گذار است. در دو هفته گذشته مدارس فعال بوده و ۷۰درصد دانش آموزان به مدرسه آمده در هفته نخست ۱۵هزار مدرسه تحت نظارت وزارت بهداشت قرار گرفت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش در مراسم آغازین سال تحصیلی جدید دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در جمع خبرنگاران گفت: بیش از دو هفته از آغاز سال تحصیلی گذشت و والدین پیگیری وضعیت تحصیل فرزندشان بودند.

او افزود: یکی از مسائل پر حاشیه در زمان شیوع کرونا مقوله آموزش بود. برخی تعطیلی مدارس را پیشنهاد کردند اما این امر مناسب نیست.

حاجی میرزایی تصریح کرد: آموزش را در دسترس همگان قرار دادیم به تشخیص خانواده ها اهمیت داده شده است در این دوران می توان از روش‌های غیر حضوری استفاده کرد.

او ادامه داد: همانطور که کرونا به بچه ها آسیب می زند غفلت از آموزش به مراتب آسیب بیشتری به آنها وارد می کند. 

وزیر آموزش و پرورش در پایان گفت: در دو هفته گذشته مدارس فعال بوده و ۷۰درصد دانش آموزان به مدرسه آمده‌اند در هفته نخست ۱۵هزار مدرسه تحت نظارت وزارت بهداشت قرار گرفت و بیش از ۷۰درصد نکات بهداشتی مورد تایید بود و بهداشت مدارس کاملا تخت کنترل است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز