خاص بودن اموال سرقتی مانع از فروش آن‌ها شد

۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۱۳:۵۶:۱۶
کد خبر: ۱۰۶۱۱۹۸
خاص بودن اموال سرقتی مانع از فروش آن‌ها شد
رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران از دستگیری سارق حرفه ای و کشف اموال مسروقه 800 میلیون تومانی از انباری خانه سارق خبر داد و گفت: خاص بودن اموال سرقتی مانع از فروش آن ها توسط سارق شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ کارآگاه "علی عزیزخانی" در تشریح این خبر گفت : هفدهم اسفند سال گذشته خانمی پزشک با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس گرفته و اعلام کرد سارق یا سارقان شب گذشته وارد مطب او در حوالی خیابان اسکندری شده و تعداد زیادی از لوازم پزشکی موجود در مطب به ارزش تقریبی 8 میلیارد ریال را سرقت کرده اند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه با حضور ماموران کلانتری در محل و انجام تحقیقات اولیه موضوع به مرجع قضائی منعکس و تکمیل تحقیقات پلیسی به پایگاه هشتم پلیس آگاهی ارجاع شد، گفت : تیمی از کارآگاهن پایگاه هشتم در گام اول تحقیقات پلیسی راهی مطب شاکی شده و در بررسی و پایش محدوده وقوع سرقت موفق شدند یکی از سارقان مطب را به نام یعقوب که از مجرمان سابقه دار است شناسایی کنند.

او تصریح کرد: کارآگاهان پس از 5 ماه کار شبانه روزی برای شناسایی مخفیگاه یعقوب در نهایت موفق شدند او را یکم شهریور ماه با هماهنگی های قضائی در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال دهند .

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران اظهار کرد: با انتقال متهم به پایگاه هشتم پلیس آگاهی وی اظهار داشت، با همدستی دو تن از همدستانم به نام های سینا و سیامک با باز کردن درب ساختمان اموال شاکی را سرقت ولی با توجه به اینکه اموال مسروقه تجهیزات پزشکی بود تاکنون موفق به فروش آنها نشده ایم و تمامی اموال را در انباری خانه ام می باشند .

عزیزخانی  در پایان با بیان اینکه با راهنمایی متهم کلیه اموال مال باخته کشف و به تحویل مال باخته شد، تصریح کرد: تحقیقات پلیسی برای دستگیری همدستان متهم و کشف سایر جرائم احتمالی ادامه دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز