مواد فروشان محله نظام آباد دستگیر شدند

۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۱۴:۰۶:۱۴
کد خبر: ۱۰۶۱۲۰۸
مواد فروشان محله نظام آباد دستگیر شدند
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از توفیق این پلیس در دستگیری سه تن از توزیع کنندگان و عاملان اصلی فروش مواد مخدر در منطقه نظام آباد تهران خبر داد و اعلام کرد: از این سه تبهکار مقادیر قابل توجه ای مواد مواد افیونی کشف شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ "عبدالوهاب حسنوند" در تشریح جزییات خبر اعلام کرد: در پی شکایت و گزارش تعدادی از شهروندان ساکن در محله نظام آباد مبنی بر فعالیت مشکوک یکی از اهالی محل، پرونده ای در این خصوص تشکیل و تیمی از ماموران پایگاه یکم پلیس مبارزه با مواد مخدر بررسی و تحقیق پیرامون جزییات آن در دستور کار قرار دادند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب ادامه داد: با پیگیری و تحقیقات میدانی پلیس در محل، صحت خبر و چگونگی عملکرد مظنوین پرونده به هویت های"عزت، ابراهیم و آرمان" برای پلیس محرز و اقدامات مقدماتی برای اخذ دستور ورود به منزل از طرف مرجع قضایی انجام شد.

این مقام انتظامی افزود: با هماهنگی های قضائی کیپی از ماموران پایگاه یکم مخفیگاه متهمان اعزام و ضمن دستگیر هر سه متهم در بازرسی از مخفیگاه آنان 10کیلو تریاک، شیره تریاک و سوخته کشف شد.

او در پایان خاطرنشان کرد: متهمان پس از دستگیری به همراه مواد مکشوفه به مقر پلیس منتقل و پس از انجام تحقیقات پایانی و باز جویی های تکمیلی برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز