محموله ۳۰ کیلو تریاک به مقصد نرسید

۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۱۴:۲۳:۴۴
کد خبر: ۱۰۶۱۲۲۸
محموله ۳۰ کیلو تریاک به مقصد نرسید
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر در عملیات مشترک با پلیس "استان یزد" خبر داد و گفت: از خودروی متهم 30 کیلوگرم تریاک کشف شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ عبدالوهاب حسنوند گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه یکی از قاچاقچیان حرفه ای قصد دارد مقادیری مواد مخدر از استان های جنوبی کشور تهیه و به استان ایلام منتقل کند، بررسی موضوع در اختیار تیمی از ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

او عنوان کرد: با تکمیل رصدهای اطلاعاتی مشخص شد که متهم با استفاده از یک دستگاه خودروی تریلر تحت پوشش باربری لوازم خانگی به استان جنوبی کشور مراجعه و مقادیری تریاک از قاچاقچیان مواد مخدر تهیه کرده است و قصد دارد به استان ایلام منتقل کند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت، ادامه داد: با اخذ نیابت قضائی تیمی از ماموران عملیات ویژه این پلیس به "استان یزد" اعزام شدند.

این مقام پلیسی اظهار کرد: با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد خودروی متهم در ایستگاه ایست و بازرسی "مهریز " مشاهده و مراقبت های ویژه پلیسی آغاز شد.

او با اشاره به اینکه ماموران پس از مراقبت های ویژه در عملیاتی خودروی متهم را متوقف و راننده آن را دستگیر کردند، گفت: در بررسی از داخل یکی از لوازم خانگی مقدار 30 کیلو گرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران خاطر نشان کرد: با اعتراف صریح متهم به جرم ارتکابی و تکمیل تحقیقات پلیسی، سوداگر مرگ در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز