بیشتر شکایت‌های خانوادگی تهران از سوی زنان طرح می‌شود

۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۰:۳۳:۵۸
کد خبر: ۱۰۶۱۶۵۴
بیشتر شکایت‌های خانوادگی تهران از سوی زنان طرح می‌شود
معاون اجتماعی پلیس پیشگیری پایتخت ضمن اشاره به کم شدن دعواهای منجر به ضرب و جرح خانوادگی در تهران، اعلام کرد: بیشتر این پرونده‌ها از سوی زنان تشکیل می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرگرد وحید سلطانی‌پاجی، معاون اجتماعی پلیس پیشگیری در این باره گفت: از ابتدای سال تاکنون تا حدودی تمامی شکایت‌های ارجاع داده شده از سوی خانم‌هایی مطرح شده که مورد ضرب و جرح عمدی همسرشان قرار گرفته‌اند.‌  ‌

او افزود: بر اساس آمار جمع‌آوری شده از دایره مشاوره و مددکاری کلانتری‌های شهر تهران، مناطق شرقی، جنوب شرقی و شمال غربی تهران به ترتیب بیشترین میزان ثبت شکایت در خصوص این‌ نوع درگیری‌ها را دارند.

معاون اجتماعی پلیس پیشگیری پایتخت در عین حال از کاهش ۱۷ درصدی تعداد پرونده‌های ثبت شده از درگیری‌های منجر به ضرب و جرح عمدی خانوادگی بین زن و شوهر در شش ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

سلطانی‌پاجی با تاکید بر کاهش قابل توجه این قبیل شکایات از سال گذشته تاکنون افزود: از آنجا که بخش اعظمی از این مشکلات از ناتوانی در کنترل خشم در زمان عصبانیت ناشی می‌شود، مراکز مشاوره کلانتری‌ها و سرکلانتری‌های پلیس پیشگیری تهران برای ارائه مشاوره و آموزش به زوجین جهت پیشگیری از وقوع این‌ نوع خشونت‌ها به صورت حضوری و یا تلفنی با شماره «۰۹۶۵۸۰» آمادگی کامل دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز