اخبار مهم امروز گروه اجتماعی برنا

۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۹:۰۰:۳۵
کد خبر: ۱۰۶۱۹۰۴
اخبار مهم امروز گروه اجتماعی برنا
مهم ترین اخبار اجتماعی خبرگزاری برنا طی 24 ساعت گذشته به شرح ذیل است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ مهم ترین اخبار اجتماعی طی 24 ساعته گذشته به شرح ذیل است

 

تهران وارد موج سوم کرونا شده است/ همه گیری کووید ۱۹ خشن است/ انتقال ویروس‌های جهش یافته ۸ تا ۱۲ برابر افزایش یافته

فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران با تأکید بر اینکه همه گیری کووید ۱۹ خشن است گفت: هنوز واکسن مؤثر، قطعی و کارا در دنیا تأیید نشده و تنها راه پیشگیری، استفاده منظم از ماسک و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری‌های اجتماعی است.

به مناسبت روز جهانی صلح، این بر باد رفته در تقویم جهان؛

مرگبارترین جنگ‌های جهان/ گرامیداشت روز جهانی صلح زیر سایه جنگ!

تاکنون بیش از 1000 جنگ در طول تاریخ بشریت رخ داده است که گران‌ترین و مرگبارترین آنها در قرن اخیر رخ داده است و از آنجایی که بشر به بمب‌های شیمیایی دست یافته است، بیشتر اثرات جنگ‌ها زیست محیطی است از این رو مروری بر تمام این جنگ ها جای خالی صلح را بیش از پیش نشان می دهد.

سخنگوی وزارت بهداشت مطرح کرد:

حضور همراه در بخش کرونایی بیمارستان‌ها!/ 1.5 میلیون دوز واکسن آنفلوآنزا وارد شده است/ زنان باردار روستایی در اولویت تزریق واکسن آنفلوآنزا

سیما سادات لاری گفت: در حال حاضر 1.5 میلیون دوز واکسن آنفلوآنزای هلندی در کشور وجود دارد، اما با وجود تامین ارز، مشکلاتی برای جابه‌جایی ارز برای خرید این واکسن به علت تحریم‌ها وجود دارد که امیدواریم این مشکلات تا هفته‌های آتی برطرف شود.

معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران:

خودروهای دیزل سهم اصلی را در آلودگی هوای تهران دارند

محمد رستگاری گفت: کیفیت هوای تهران در 6 ماه نخست امسال نسبت به سال گذشته تفاوت معناداری ندارد. از ابتدای امسال استاندارد کنترل کیفیت هوای تهران سخت گیرانه تر شده است.

رئیس بهزیستی شهر تهران:

شهر ری یکی از معضلات اصلی حوزه اعتیاد است/تعداد معتادین متجاهر رها شده در تهران کمتر از 10 هزار نفر است

سعید آرام با اشاره به اینکه شهر ری در حوزه معتادین متجاهر وضعیت خوبی ندارد گفت: مقوله اعتیاد را یک دستگاه به تنهایی نمی تواند حل کند.

یک کارشناس میراث فرهنگی مطرح کرد:

غواصی در حوضچه مقابل طاق بستان برای تبلیغات انتخاباتی!/مجموعه تاریخی گنج دره زیر پای مردم لگد می شود/ نبود یک راهنمای گردشگری در طاق بستان

فرشته ازره گفت: حوضچه مقابل طاق بستان امروزه ماهی گیری انجام می شود که به هیچ وجه شایسته این پایگاه تاریخی نیست و کار به جایی می رسد که کاندید انتخابات در محوطه آن غواصی می کند و برای انتخاباتش تبلیغات انجام می دهد و این صرفا مربوط به طاق بستان نیست و در سایر آثار تاریخی استان کرمانشاه این کوتاهی ها دیده می شود.

کرونا اوج می گیرد/ داروها معجزه نمی کنند/تا سال آینده منتظر واکسن کرونا نباشید/بازگشایی مدارس؛ یکی از علت های ظهور موج سوم بیماری

طبرسی با اشاره به وضعیت بحرانی کنونی، نسبت به احتمال افزایش مرگ و میرها در پاییز هشدار داد و گفت: آنهایی که تاکنون به دستورالعمل های بهداشتی توجهی نداشتند، خواهشا رعایت کنند، ماسک زدن و رفتارهای بهداشتی را جدی بگیرند، از مسافرت‌ها و تجمعات غیرضروری خودداری کنند و در اماکن سربسته حضور پیدا نکنند. امیدواریم مسئولین هم نگاه جدی تری به این موضوع داشته باشند.

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر خبر داد:

توقف آهنگ رشد اعتیاد در میان دانش آموزان متوسطه دوم

دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر از توقف افزایش شیوع مصرف موادمخدر در دانش‌آموزان متوسطه دوم خبر داد و گفت: یکی از عوامل مؤثر در این امر، اجرای طرح یاریگران زندگی بوده است.

آخرین جزئیات درباره ماجرای معلم فوت شده بر اثر کرونا

رئیس اداره روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به خبرهای ضد و نقیض منتشر شده در مورد فوت معلم کرمانی به دلیل ابتلا به کرونا در یکی از مدارس این استان گفت: این فرد بازنشسته بوده و امسال در مدرسه حضور نداشته است.

رییس پلیس راهور فاتب خبر داد:

ترخیص خودروها از طریق دفاتر پلیس+10 صورت می گیرد

سردار حمیدی رییس پلیس راهور فاتب ضمن اشاره به این مطلب گفت :از اول مهرماه 1399 ترخیص خودروها از طریق دفاتر پلیس+10 صورت میگیرد و دیگر نیازی نیست مالکین به مراکز اجراییات مراجعه نمایند .

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره اعلام نتایج و انتخاب رشته کنکور ۹۹

سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص زمان انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (دفترچه شماره ۲) و همچنین زمان و نحوه تکمیل فرم انتخاب رشته‌های تحصیلی اینترنتی برای متقاضیان مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی در آزمون سراسری سال ۱۳۹۹، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

سخنگوی وزارت بهداشت خبر داد:

در 24 ساعت گذشته 177 بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند/ ۳۶۱ هزار و ۵۲۳ نفر از بیماران، بهبود یافتند

سیما سادات لاری از فوت ۱۷۷نفر بر اثر کرونا در کشور طی 24 ساعت گذشته خبر داد.

گزارش؛

داوطلبان برتر کنکور چگونه درس خواندند؟

کنکور سراسری امسال بعد از مشکلات فراوان برگزار شد. در این میان چگونگی مطالعه داوطلبان کنکور مورد بررسی قرار گرفته است.

ستاد مرکزی اربعین حسینی اعلام کرد؛

اعزام موکب به کشور عراق در مراسم اربعین منتفی است

ستاد مرکزی اربعین حسینی اعلام کرد: با توجه به اعلام رسمی مجدد دولت عراق و صدور مصوبات و شیوه نامه‌های ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، امکان اعزام و انتقال هرگونه موکب به کشور عراق در مراسم اربعین سال جاری کاملاً منتفی است.

جرائم مغفول راهنمایی رانندگی اعلام شد

برخی جرائم در حوزه راهنمایی و رانندگی وجود دارد که افراد کمتر نسبت به آن آگاهی داشته و به تعبیر دیگر مغفول مانده است.

۱۳۶ اتوبوس و وَن مناسب‌سازی‌شده در خدمت جانبازان پایتخت

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اعلام اینکه از بیش از 4 هزار عضو سامانه حمل و نقل ویژه جانبازان و معلولان، تعداد 3200 نفر از ویلچر و 300 نفر نیز از عصا و واکر استفاده می‌کنند و همچنین تعداد 500 نفر از آنها نیز نابینا هستند، خاطرنشان کرد: سامانه جانبازان و معلولان شرکت واحد از مجموعه‌های منحصر به فرد ناوگان‌های اتوبوسرانی در سطح دنیاست که به صورت اختصاصی صرفاً به شهروندان دارای معلولیت خدمات ارائه می‌دهد.

ترافیک سنگین در آزادراه قزوین_کرج_تهران

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین_کرج_تهران خبر داد.

امروز کلید نهایی سوالات کنکور۹۹ منتشر می‌شود

پاسخنامه و کلید نهایی سئوالات آزمون سراسری سال ۹۹ امروز دوشنبه ۳۱ شهریور ماه سال جاری بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز