این اتفاق زمین را نابود می‌کند!

۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۰:۲۲:۲۱
کد خبر: ۱۰۶۱۹۱۹
این اتفاق زمین را نابود می‌کند!
در این بسته خواهیم گفت در صورت ایستادن زمین از حرکت، چه بر سر این کره خاکی و ما انسان ها خواهد آمد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ برخی از افراد فکر می‌کنند اگر حرکت زمین به دور خود متوقف شد ما انسان ها به فضا پرتاب خواهیم شد در حالی که این یک باور غلط است.

اگر این اتقاق رخ دهد دیگر خبری از چرخه ۲۴ ساعته شبانه روز وجود نخواهد داشت و کل این جهان دست‌خوش تغییرات قابل ملاحظه‌ای می‌شود.

با از بین رفتن نیروی گریز از مرکز که به دلیل چرخش زمین به دور خود ایجاد می‌شود، اقیانوس‌ها به سمت قسمت‌هایی که نیروی جاذبه در آن بیشتر است یعنی قطب‌ها جاری می‌شوند. به این ترتیب قاره‌های عظیمی در اطراف خط استوا شکل می‌گیرد که توسط آب در میان دو قطب شمال و جنوب محصور شده‌اند.

حرکت اتمسفر کره زمین ادامه پیدا می‌کند و تکانه آن باعث می شود اتمسفر احتمالا چندین بار به دور سیاره زمین بچرخد. سرعت جریان هوا بسیار زیاد و بیش از ۱۷۷۰ کیلومتر بر ساعت خواهد بود. ممکن است زمین در این حین بخشی از اتمسفرش را از دست بدهد.

نیروی جنبشی عظیم کره  زمین و تکانه  آن، این سیاره را تا هسته اش خواهد لرزاند. نتیجه  این اتفاق قابل پیش بینی است: توفان های شدید، فوران آتشفشان ها و زلزله های ویرانگر در همه جای زمین به وقوع خواهد پیوست.

آب و هوای اکثر مناطق نیز دچار تغییراتی بسیاری می‌شود، برخی قسمت‌ها دچار یخ‌زدگی شده و بعضی دیگر در حرارت سوزان خورشید قرار می‌گیرند.

در کل با توقف حرکت زمین به دور خود، زندگی شاید از بین نرود، اما به کلی دگرگون شده و تاثیرات منفی بسیاری بر روند حیات خواهد گذاشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز