آدم ربایی در خراسان

۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۳:۰۵:۳۰
کد خبر: ۱۰۶۲۰۱۶
آدم ربایی در خراسان
4 عضو یک باند آدم ربایی در خراسان دستگیر شدند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ"ناصر فرشید"بیان داشت: فردی با مراجعه به پلیس آگاهی خراسان جنوبی گفت: چندی پیش توسط 3 مرد و یک زن با تهدید سلاح سرد ربوده شده است و آدم ربایان با اخذ چند فقره سفته و چک و سرقت خودروی شاکی وی را رها کرده اند.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی گفت: با دریافت گزارش از شاکی بلافاصله موضوع به صورت ویژه توسط مأموران پلیس آگاهی پیگیری شد و خودروی شاکی در یکی از خیابان های شهرستان بیرجند شناسایی و به صورت بلاصاحب کشف شد.

سرهنگ فرشید بیان داشت: در ادامه تحقیقات پلیس، مأموران با اقدامات فنی و پلیسی و با بررسی سرنخ های موجود به یک متهم در این رابطه مشکوک شدند و نامبرده را تحت نظر قرار دادند که با هماهنگی مقام قضائی متهم احضار و دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: متهم دستگیر شده که در ابتدا منکر هر گونه عمل مجرمانه ای بود و ارتباط خود را با این آدم ربایی تکذیب می کرد با ارائه مستندات مستدل پلیس لب به اعتراف گشود و پرده از راز این آدم ربایی برداشت.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی گفت: متهم دستگیر شده در اظهارات خود بیان داشت که با انگیزه مالی 3 نفر را اجیر کرده تا به دلیل اختلافات موجود با شاکی از وی اخاذی کنند و با طرح نقشه ای از قبل برنامه ریزی شده شاکی را ربوده و با اخذ چند سفته و چک وی را رها کرده اند.

سرهنگ فرشید با بیان اینکه با شناسایی 3 عضو دیگر این باند هر 3 متهم در عملیات غافلگیرانه و ضربتی پلیس دستگیر شدند، تصریح کرد: با معرفی اعضای این باند به مقام قضائی همه آنها روانه زندان شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز