فرمانده کل ناجا:

چهار مرز زمینی ما بسته است

۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۲۱:۱۸:۴۶
کد خبر: ۱۰۶۲۵۹۴
چهار مرز زمینی ما بسته است
فرمانده ناجا از بسته بودن مرزهای کشور عراق در ایام اربعین حسینی خبرداد و گفت: به واسطه مجاهدت‌های کارکنان خدوم ناجا وضعیت امنیتی کشور بسیار خوب و مطلوب است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار "حسین اشتری"در پایان آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دلیل ویروس منحوس کرونا امسال توفیق خدمتگزاری به زائران اربعین عبدالله الحسین (ع) را نداریم و ان شاءالله مردم عزیز حسینی ما شکل همکاری و زیارت شان متفاوت خواهد بود.

این مقام ارشد نیروی انتظامی بیان داشت: همانطور که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرمودند، زائران اربعین حسینی در خانه‌ها و محل‌های خود مشغول زیارت خواهند بود.

سردار اشتری با تاکید بر بسته بودن همه مرزهای ما به سمت کشور عراق تصریح کرد: چهار مرز زمینی ما بسته است و امکان تردد برای زائران وجود ندارد و تقاضای ما از زائران اباعبدالله الحسین (ع) این است که به توصیه‌های همکاران بنده و مسئولان مربوطه توجه کنند.

او ابراز امیدواری کرد: به یاری ابا عبدالله الحسین علیه السلام بتوانیم سال آینده با رفع این بیماری خدمتگزار زائران عزیز باشیم.

فرمانده ناجا در خصوص وضعیت امنیتی کشور اظهار داشت: به واسطه مجاهدت‌های کارکنان خدوم نیروی انتظامی و همه دستگاه‌های نظامی، امنیتی و قضائی وضعیت امنیتی کشور بسیار خوب و مطلوب است و تا امروز امنیت با ثبات و مثال زدنی در کشور داریم، البته با کسانی که به حقوق مردم تعدی کنند و باعث رعب و وحشت مردم شوند قاطعانه برخورد خواهیم کرد.

نظر شما