مسافر پایانه جنوب حشیش فروش از آب در آمد

۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۵:۳۸:۱۳
کد خبر: ۱۰۶۴۳۴۹
مسافر پایانه جنوب حشیش فروش از آب در آمد
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از کشف بیش از 8کیلو حشیش از مسافر جوانی خبر داد که با اتوبوس مسابر بری محموله مواد مخدر را به تهران انتقال داده بود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ "عبدالوهاب حسنوند" در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی ارجاع چندین فقره شکایات و گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از مواد فروشان سابقه دار شهر تهران پرونده ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران پایگاه هشتم این پلیس رسیدگی به موضوع را به عهده گرفتند.

او در ادامه افزود: در رصد های اطلاعاتی مشخص شد متهم مقادیری مواد مخدر را از یکی از استان های غربی کشور تهیه و با استفاده از اتوبوس مسافربری در پوشش مسافر به سمت تهران در حال حرکت است.

حسنوند تصریح کرد: به دنبال این موضوع ماموران بلافاصله با هماهنگی های قضائی به ترمینال جنوب اعزام و موفق شدند با شناسایی و دستگیری متهم در بازرسی از کیف وی 8کیلو و 200 گرم حشیش کشف کنن.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهم پس از انجام تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی به دادسرا ارجاع شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر در پایان با بیان اینکه عزم و اراده پلیس در برخورد با سوداگران مرگ بسیار جدی است و پلیس از هیچ اقدام و کوششی در این رابطه فروگزار نخواهد بود، خاطرنشان کرد: ماموران این پلیس در کلیه مسیرهای مواصلاتی و حتی غیر اصولی و بیراهه به صورت شبانه روزی حضور دارند و این محورها را به طور مداوم و مستمر تحت پوشش اطلاعاتی قرار می دهند و هر محموله ای از این مسیرها وارد تهران بشوند تحت نظر قرار گرفته و کشف و متهمان آن دستگیر خواهند شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز