رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس

وزارت بهداشت در همه دوران در خط مقدم حضور دارد

۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۰:۰۷:۰۱
کد خبر: ۱۰۶۴۶۳۲
وزارت بهداشت در همه دوران در خط مقدم حضور دارد
سردار کارگر گفت: جامعه پزشکی کشور در ایام کرونا گل کاشتند این در حالی است که نزدیک به 200 نفر از جامعه پزشکی شهید شدند و از مردم خواستار کمک به جامعه پزشکی با رعایت پروتکل های بهداشتی هستیم.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس مراسم تجلیل از پیشکسوتان سلامت در دفاع مقدس و مقاومت با حضور سعید نمکی، وزیر بهداشت صبح امروز 6 مهر برگزار شد.

سردار بهمن کارگر، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در این نشست با سلام و درود به روح حاج قاسم سلیمانی و مدافعان سلامت گفت: از نمکی وزیر بهداشت  و درمان  تشکر می کنم. وزارت بهداشت و درمان در چهلمین سالگرد دفاع مقدس وزارت بهداشت جزو اولین ارگان های بود که در دوران جنگ برای کمک به ما وارد عمل شد. در حال حاضر هم وزارت بهداشت در بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس نیز در خط مقدم حضور دارد.

او افزود: برای اعلام وفاداری و خسته نباشید به وزارت بهداشت و درمان اینجا هستم. در دوران دفاع مقدس بیمارستان‌های مجهز در خط مقدم احداث شد و در آن شرایط بحرانی عمل‌ های جراحی آنچنانی انجام می‌دادند. در منطقه سومار معاون قرارگاه نجف بودیم و بمباران شدید شده بود و افراد زیادی قطع عضو شده بودند. جامعه پزشکی در روزهای اولیه دفاع مقدس وارد عمل شدند و کارشان از زرمندگان سخت تر بوده است.

کارگر افزود: جامعه پزشکی کشور در ایام کرونا گل کاشتند این در حالی است که نزدیک به 200 نفر از جامعه پزشکی شهید شدند و از مردم خواستار کمک به جامعه پزشکی با رعایت پروتکل های بهداشتی هستیم.

//انتهای پیام: 5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز