برگزیدگان دور ششم زنان کارآفرین برتر مشخص شدند

۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۱:۳۸:۰۵
کد خبر: ۱۰۶۴۷۲۸
برگزیدگان دور ششم زنان کارآفرین برتر مشخص شدند
معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری از با پایان یافتن مهلت رأی گیری مردمی و انتخاب برگزیدگان ششمین دور انتخاب زنان کارآفرین برتر خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ ششمین دور انتخاب زنان کارآفرین برتر با رأی مردم که از سوم شهریور و هم زمان با هفته دولت آغاز شده بود، با انتخاب نفرات برتر به کار خود پایان داد و به زودی از برگزیدگان قدردانی به عمل خواهد آمد.

این انتخابات از اسفند ۱۳۹۷ با ایجاد سامانه انتخاب برترین کارآفرینان زن بر روی سایت معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده آغاز به کار کرد تا مردم و جوامع محلی با کارکرد این بانوان پرانگیزه و آثار تلاش‌های آنها آشنا شوند.

اسامی این بانوان در بخش شهری به شرح زیر است: رقیه زمانی، فرنگیس حسینی فرد، مریم السادات سیات جهرمی از فارس، راضیه غلام از بوشهر، مینا نجف نیا از ایلام، مهشید فتاحی از اردبیل، الهه عزیزی از تهران، آزاده آهنگریان از اصفهان، آتوسا کریمی از کردستان و فاطمه علم زاده بردزرد از خوزستان کارآفرینان شهری برگزیده هستند.

همچنین خانم‌ها عشرت بهمن نژاد از روستای جایدشت و معصومه پرور از دهستان هنگام فارس، جمیله نامی از روستای آبی بی گلو اردبیل، هلن جوانمرد از روستای بان رحمان ایلام، زهرا گرایلی از روستای یرت زینل گلستان، فاطمه دریساوی از روستای زغان و مهری فتح الهی از روستای اسالم گیلان، مریم کوره پز از روستای گلکان خراسان رضوی، فهیمه شاهی از روستای مؤمن آباد سمنان و مه لقا سلیمی از روستای جیحون آباد کرمانشاه، کارآفرینان بخش روستایی دوره ششم را تشکیل می‌دهند.

نتیجه فعالیت سامانه انتخاب زنان کارآفرینان برتر که تاکنون در اردیبهشت، شهریور و دی ۱۳۹۸ و همچنین فروردین، مرداد و شهریور ۱۳۹۹ برگزار شده، مجموعاً معرفی ۱۲۰ بانوی کارآفرین از روستاها و شهرهای کشور بوده و هر دوره ۱۰ بانو از شهرها و ۱۰ بانو از روستاها که بیشترین آرا را کسب کردند مورد قدردانی قرار گرفته‌اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز