سخنگوی وزارت بهداشت خبر داد:

فوت ۱۹۵ بیمار کووید۱۹ در کشور/ ۳۰ استان در وضعیت قرمز و هشدار

۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۳:۲۱:۰۲
کد خبر: ۱۰۶۴۸۱۵
فوت ۱۹۵ بیمار کووید۱۹ در کشور/ ۳۰ استان در وضعیت قرمز و هشدار
سیما سادات لاری از فوت195نفر بر اثر کرونا در کشور طی 24 ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت و درمان گفت: از دیروز تا امروز 6مهرماه 1399 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 3 هزار و362 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شدند که با این حساب مجموع بیماران کووید19 در کشور به 446هزار و448نفر رسید.

لاری تصریح کرد: متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 195 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به 25 هزار و589 نفر رسید.

او افزود: خوشبختانه تا کنون 374هزار و170 نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان ها ترخیص شده اند و4059 نفر از بیماران مبتلا به کووید19 در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت ادامه داد: استان های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان و یزد در وضعیت قرمز قرار دارند و استانهای کردستان، هرمزگان، فارس و گلستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز