فعالیتهای هنری در زمینه مدافعان سلامت همچنان ادامه دارد/«نشان رسول » به مجید انتظامی اهدا شد

۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۹:۵۱:۳۹
کد خبر: ۱۰۶۵۰۲۹
فعالیتهای هنری در زمینه مدافعان سلامت همچنان ادامه دارد/«نشان رسول » به مجید انتظامی اهدا شد
اختتامیه جشنواره بین المللی فیلم مقاومت(مدافعان سلامت) برگزار شد.

 به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ اختتامیه جشنواره بین المللی فیلم مقاومت(مدافعان سلامت) با حضور سعید نمکی، وزیربهداشت و درمان در باغ موزه دفاع مقدس امشب ۶مهر برگزار شد.

 مهدی عظیمی،دبیر جشنواره در ابتدای نشست گفت: در تاریخ اگرزینب( س )نبود عاشورا به همگان اطلاع رسانی نمی شد و دفاع مقدس باعث شده این مرز و بوم حماسه بسازد.

به گفته او جوانان دشمن ستیز و فیلمسازان و هنرمندان از هر سرزمین باید تلاش کنند خود آگاهی به وجود بیاید.

عظیمی تصریح کرد: استقبال بی نظیر جهانیان در این جشنواره با ارسال۱۳۰۰اثر در ابعاد مختلف و دریافت بیش از سه هزار اثر از خارج از کشور و‌دوهزاراثر از استانها را شاهد بودیم از این رو بخش‌های مختلف تقدیر از منتخبان در استانها و تهران،تحلیل و پژوهش و ...در هفته بسیج تا دهه فجر ادامه دارد.

دبیر جشنواره بین المللی فیلم مقاومت(مدافعان سلامت) افزود: این جشنواره برای پشتیبانی از هنرمندان ، دست مسولان را به گرمی می فشارد. از انجمن سینمایی دفاع مقدس تشکرمیکنم و باید‌ همچنان تلاش کنیم.امید است این جشنواره مورد قبول امام زمان و موجب تبسم مقام معظم رهبری باشد.

در ادامه آیین اختتامیه نشان رسول به مجید انتظامی اهدا شد.

همچنین مجید انتظامی در ادامه گفت: صحبتهای من در قالب موسیقی است.برخورد با هنرمندان چندان مناسب نیست ۸سال است که به خاطر برخوردی که با بنده شده موسیقی را رها کرده ام.

//انتهای پیام:5

نظر شما
پرونده ویژه