ابتکار از صبر خانواده‌های شهدا و ایثارگران تجلیل کرد

۱۳۹۹/۰۷/۰۷ - ۰۹:۳۵:۳۱
کد خبر: ۱۰۶۵۱۹۲
ابتکار از صبر خانواده‌های شهدا و ایثارگران تجلیل کرد
معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده به مناسبت هفته دفاع مقدس، در تماس تلفنی با تعدادی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران، از صبر و استقامت همسران و مادران ایثارگر تجلیل کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ معصومه ابتکار هم زمان با هفته دفاع مقدس و به منظور تکریم و قدردانی از خانواده های شهدا که اسطوره های صبر و بردباری هستند، طی گفت وگوهای تلفنی جداگانه ای با آنها، یاد و خاطره شهدا و جانبازان را گرامی داشت.

این برنامه که قبلا به طور مستمر به صورت حضوری انجام می گرفت، در این ایام با توجه به بحران کرونا، تلفنی صورت گرفت.

 معاون رئیس جمهوری در این تماس های تلفنی با ارج نهادن بر صبر و استقامت خانواده شهدا بر این مهم تاکید کرد که زندگی امروز همه ما مدیون خون شهدای بزرگوار و رنجی است که برای امنیت کشور و صیانت از انقلاب متحمل شدند.

ابتکار طی تماس تلفنی با همسر شهید امیر موسی نامجو و همسر شهید امیر ولی الله فلاحی نسبت به آنها ادای احترام کرد.

او همچنین در گفت وگو با خانم ها ژیلا بدیهیان همسر شهید محمدابراهیم همت، دکتر گیتی ترکمان خواهر شهید ترکمان و دکتر زرین تاج کیهانی همسر جانباز و رزمنده دفاع مقدس آقای تهرانی، حضور زنان در نقش مادر، همسر و خواهر همپای مردان در دوران دفاع مقدس را ارزشمند و بی نظیر دانست.

معاون رییس جمهوری در تماس تلفنی با خانواده شهید ارمنی آنتارانیک هاکوپیان که پیکر وی به تازگی و در اواخر شهریورم اه پیدا شده و به وطن بازگشته، از صبر و پایداری این خانواده قدردانی کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز