رئیس پلیس پایتخت خبر داد؛

دستگیری ۳۸۹ نفر از اراذل و اوباش/ کشف ۶۳ کیلوگرم موادمخدر/ پلمب ۳ ماهه هر صنفی که اجازه دهد اراذل و واوباش در آن تردد داشته باشند

۱۳۹۹/۰۷/۰۷ - ۱۱:۱۱:۲۰
کد خبر: ۱۰۶۵۲۷۵
دستگیری ۳۸۹ نفر از اراذل و اوباش/ کشف ۶۳ کیلوگرم موادمخدر/ پلمب ۳ ماهه هر صنفی که اجازه دهد اراذل و واوباش در آن تردد داشته باشند
سردار حسین رحیمی گفت: طرح بزرگ دستگیری اراذل و اوباش در شهر تهران با همکاری واحدهای پلیسی اجرا شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس تهران بزرگ در جریان طرح دستگیری اراذل و اوباش شهر تهران گفت: از ساعت 16 روز گذشته تا هفت صبح امروز، پنجمین طرح بزرگ جمع آوری اراذل و اوباش به سرانجام رسید و در این رابطه پاکسازی 125 محله تهران در دستور کار قرار گرفته است.

او افزود: 389 نفر از اراذل و اوباش در این طرح دستگیر شدند که 46 نفر آن ها دارای سطح و سابقه بودند. 22 نفر از این افراد مرتکب جرائم خشن شده اند که حتی یک نفر از آن ها نیز اقدام به تجاوز به عنف کرده است.

به گفته سردار رحیمی در این طرح 63 کیلوگرم موادمخدر نیز کشف شده است.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: این افراد که امروز دستگیر شده اند هم سابقه دستگیری دارند و هم بارها تعهد داده اند اما باز هم جرائم خود را تکرار کرده اند. این افراد در توزیع موادمخدر نیز دخالت داشته اند. از این افراد یک قبضه سلاح جنگی و 83 قبضه سلاح سرد و 13 قبضه شبه سلاح نیز کشف شده است.

رئیس پلیس پایتخت افزود: از این افراد 15 دستگاه خودرو و موتوسیکلت کشف شد. 63 واحد صنفی که محل تردد و پاتوق اراذل و اوباش بود، شب گذشته در تهران پلمب شد. هر صنفی که اجازه دهد اراذل و واوباش در آن تردد داشته باشند به مدت 3 ماه پلمب خواهند شد. با متصدی واحد صنفی نیز برخود قضایی خواهیم کرد.

بنا به گفته سردار رحیمی 24 صفحه در فضای مجازی که اقدام به ترویج فرهنگ اراذل و اوباشی کرده بودند نیز مسدود شد همچنین 7 صفحه که اقدام مجرمانه انجام داده بودند نیز مسدود و گردانندگان آن ها نیز بازداشت شدند.

او افزود: برخورد با اراذل و اوباش با اولویت در دستور کار ما است. مزاحمت های خیابانی و مزاحمت ها در پارک ها و تفرجگاه ها و تحرکات اراذل و اوباش در تمامی نقاط را رصد خواهیم کرد و قاطعانه با آن ها برخورد خواهیم کرد.

//انتهای پیام: 6

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز