کشف بیش از ۲۴ هزار لیتر روغن احتکار شده در پایتخت

۱۳۹۹/۰۷/۰۷ - ۱۳:۲۱:۳۳
کد خبر: ۱۰۶۵۴۱۷
کشف بیش از ۲۴ هزار لیتر روغن احتکار شده در پایتخت
رئیس پلیس امنیت اقتصادی از کشف 14 هزار و 748 بطری روغن خوراکی احتکار شده در مجموع به وزن 24 هزار و 705 لیتر روغن خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ کارآگاه "علی ولیپور گودرزی" اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی در انباری در حوالی خیابان ابوریحان کالای اساسی و ضروری مردم را احتکار کرده است، بررسی موضوع ‌ در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

او تصریح کرد: تیمی از ماموران این پلیس به نشانی اعلامی اعزام و مشخص شد که متهم مقدار زیادی روغن های خوراکی را احتکار کرده و قصد دارد روغن ها را با قیمت بالاتری از قیمت واقعی به بازار مصرف توزیع کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه دستور دستگیری متهم و بازرسی از انبار از مرجع قضائی اخذ شد، افزود: روز گذشته تیمی از ماموران با هماهنگی های قضائی و حضور نمایندگان اصناف و تعزیرات حکومتی کالا به نشانی اعلامی اعزام و در بررسی از داخل انبار 14 هزار و 748 بطری روغن در مجموع 24 هزار و 705 لیتر روغن خوراکی احتکار شده کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی با اشاره به اینکه بنابر اعلام نظر کارشناسان ارزش ریالی کالاهای احتکار شده 2 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: پلیس با کسانی که بخواهند در بازار اختلال ایجاد کرده و با احتکار مایحتاج مردم ، قیمت ها را بالا ببرند برابر قانون قاطعانه برخورد می کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز