جانشین فرمانده کل ناجا:

مجلس یازدهم هزینه ارتکاب جرم را بالا ببرد/ خواستار طرح سه فوریتی برای حمایت از ماموران ناجا هستیم/ مجلس اگر پشتیبان ما است باید قوانین را اصلاح کند

۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۰۵:۱۳:۴۳
کد خبر: ۱۰۶۵۴۵۴
مجلس یازدهم هزینه ارتکاب جرم را بالا ببرد/ خواستار طرح سه فوریتی برای حمایت از ماموران ناجا هستیم/ مجلس اگر پشتیبان ما است باید قوانین را اصلاح کند
سردار قاسم رضایی گفت: مجازات باید متناسب با جرم باشد. امروز نیاز است کارشناسان قضایی و حقوقی بار دیگر در قوانین مقابله با اراذل و اوباش تجدیدنظر کنند. این خواسته جدی ما از مجلس است.

به گزاش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ دستگیری چندین باره اراذل و اوباش توسط نیروهای انتظامی سبب شده است تا گلایه‌های زیادی در این باره مطرح شود. گلایه‌هایی که همه آن‌ها به سمت قوانین کشور و کم بودن هزینه ارتکاب جرم است.

سردار قاسم رضایی، جانشین فرمانده کل ناجا، در این خصوص به خبرنگار اجتماعی برنا گفت: امروزه شاهد هستیم تمامی واحدهای پلیسی برای آرامش مردم بسیج شدند و شبانه روز آماده هستند تا با اراذل و اوباش در شهر مقابله کنند. 

او افزود: ما از مجلس انقلابی یازدهم انتظار داریم که با تصویب قوانین، هزینه ارتکاب جرم را برای مجرمین بالا ببرند. نمایندگان مجلس باید قانونی تصویب کنند که شایسته مردم باشد. مجلس یازدهم باید قوانینی تصویب کند که از مامورین انتظامی در مقابل اراذل و اوباش و مخلین نظم جامعه دفاع کند.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: این معنا ندارد که ما یک اراذل و اوباش را 5 مرتبه دستگیر کنیم و تحویل مراجع قضایی دهیم و باز هم او آزاد شود و بار دیگر به ارتکاب جرم بپردازد و آسایش مردم را بر هم زند. مجلس اگر پشتیبان ما است باید قوانین را اصلاح کند.

جانشین فرمانده کل ناجا با تاکید بر خواسته نیروی انتظامی مبنی بر تشدید مجازات ها افزود: امروزه خواسته نیروی انتظامی این است که مجلس با جدیت ورود کند و هزینه ارتکاب جرم را برای مجرمین بالا ببرد. امروزه دغدغه مردم افزایش سطح امنیت است. 

سردار رضایی تصریح کرد: امروزه به سطحی رسیده‌ایم که در کوتاه‌ترین زمان ممکن مجرمین را دستگیر می‌کنیم. نیاز اصلی کشور ما یک طرح سه فوریتی از سوی مجلس است تا از مامورین در طرح‌های مقابله با اراذل و اوباش حمایت کند. این مطالبه جدی مردم و نیروی انتظامی است. قانون تا به امروز بازدارنده نبوده است.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: مجازات باید متناسب با جرم باشد. امروز نیاز است کارشناسان قضایی و حقوقی بار دیگر در قوانین مقابله با اراذل و اوباش تجدیدنظر کنند. این خواسته جدی ما از مجلس است.

جانشین فرمانده کل ناجا با اشاره به برخورد پلیس با همه جرائمی که امنیت مردم را بر هم می زند، اذعان کرد: برای مقابله با جرائم همه توان خود را به کار بسته ایم. ما با تمامی اقداماتی که امنیت شهروندان را بر هم می زند برخورد می کنیم و مقابله با توزیع کنندگان مواد مخدر نیز به صورت جدی در دستور کار است. این شروع کار است و اتمام آن زمانی است که امنیت کامل برقرار شود.

انتهای پیام: 2.5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز