کلاهبرداری با چک‌های مسروقه

۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۱۳:۳۵:۵۴
کد خبر: ۱۰۶۷۱۰۴
کلاهبرداری با چک‌های مسروقه
رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 2 کلاهبردار و جاعل که با فروش چک های سرقتی از شهروندان کلاهبرداری می کردند، خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ کارآگاه خیرالله دولتخواه، رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی پایتخت در تشریح این خبر گفت : بیست و هشتم تیر ماه با دستور قضائی پرونده ای با موضوع سرقت اسناد، مدارک و دسته چک از داخل گاو صندوق دفتر مشاور املاک به پایگاه پنجم پلیس آگاهی ارجاع شد.

رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی پایتخت افزود: با دریافت پرونده تیمی از کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پایگاه پنجم پلیس آگاهی به محل وقوع جرم مراجعه و با بررسی میدانی موفق شدند سرنخ و ردپایی از سارق به دست بیاورند .

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در جریان رسیدگی به پرونده کارآگاهان متوجه می شوند چهارم مرداد ماه یکی از چک های مسروقه توسط فردی به اسم رضا به بانک ارائه شده است، افزود: رضا با هماهنگی قضائی به پلیس آگاهی دعوت و اظهار کرد چک را از شخصی به اسم نیما دریافت کرده است وی توضیح داد: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی مشخص شد که تعداد افراد دیگری نیز با چک های مسروقه به بانک مراجعه کرده اند.

دولتخواه اضافه کرد: با جمع بندی سرنخ های به دست آمده کارآگاهان موفق شدند مخفیگاه نیما را شناسایی و با هماهنگی های قضائی وی را در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی 25 فقره چک سفید امضا کشف شد.

او ادامه داد: با انتقال نیما به پلیس آگاهی وی به جرم خود معترف و اظهار داشت، با همدستی شخصی به نام سیامک حدود 3 سال است که چکهای مسروقه را می فروشد.

سرهنگ دولتخواه بیان کرد: با شناسایی مخفیگاه همدست متهم در اسلامشهر تیمی از کارآگاهی با اخذ نیابت قضائی به مخفیگاه متهم اعزام و موفق شدند وی را نیز دستگیر و در بررسی های بیشتر 20 فقره چک سفید امضاء کشف کنند.

رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی در پایان گفت: تا کنون22 تن از مال باختگان شناسایی، ولیکن با توجه به گستردگی جرم هر دو متهم با دستور قضائی در اختیار پایگاه یکم پلیس آگاهی برای ادامه تحقیقات قرار دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز