آخرین وضعیت خدمات‌رسانی به بیماران کرونایی در مراکز درمانی

۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۱۰:۳۰:۰۲
کد خبر: ۱۰۶۷۲۹۱
آخرین وضعیت خدمات‌رسانی به بیماران کرونایی در مراکز درمانی
جان بابایی گفت: اکنون برخی جوان‌ها و حتی افرادی که بیماری زمینه‌ای ندارند جزو فوتی‌های ناشی از این بیماری هستند و متأسفانه در بخش‌ها افراد میانسال و جوان هم بستری هستند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ قاسم جان بابایی، معاون وزیر در برنامه گفت و گوی ویژه خبری پنجشنبه شب شبکه دو سیما، با بیان اینکه ۳۵ درصد از تخت‌های آی سی یو کشور درگیر کرونا شده است افزود: اگر تعداد بیش از آن شود خدمت رسانی به بیماران کرونایی و غیرکرونایی، مشکل می‌شود.

معاون وزیر بهداشت با اشاره به تعداد بالای فوتی‌های روزانه ناشی از بیماری کرونا افزود: بسیاری از این فوتی‌ها قابل پیشگیری است.

او اضافه کرد: اکنون برخی جوان‌ها و حتی افرادی که بیماری زمینه‌ای ندارند جزو فوتی‌های ناشی از این بیماری هستند و متأسفانه در بخش‌ها افراد میانسال و جوان هم بستری هستند.

 جان بابایی با اشاره به اینکه ویروس کرونا تغییر ماهیت پیدا نکرده و قدرت بیماری زایی آن مانند گذشته، قوی است و ضعیف نشده است، ادامه داد: رعایت نکردن فاصله اجتماعی و مسائل بهداشتی موجب افزایش میزان مرگ و میر شده است.

او افزود: هر کشوری به هر علتی محدودیت‌ها و دستورالعمل‌ها را نادیده بگیرد بلافاصله بیماری کرونا در آن جا اوج می‌گیرد و موجب افزایش بستری‌ها و مرگ و میر می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز