رئیس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری:

هشدار؛ همگان درگیر کرونا می‌شوند/مرگ و میر کرونا سن و سال و جنس نمی شناسد/ نبود تخت خالی در بیمارستان مسیح دانشوری؛ حتی برای کرونایی ها!

۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۰۶:۳۵:۰۵
کد خبر: ۱۰۶۷۳۲۶
هشدار؛ همگان درگیر کرونا می‌شوند/مرگ و میر کرونا سن و سال و جنس نمی شناسد/  نبود تخت خالی در بیمارستان مسیح دانشوری؛ حتی برای کرونایی ها!
پیام طبرسی با بیان اینکه کرونا در کشور رها شده است، گفت: ابتلا به این بیماری سن و سال و زن و مرد نمی‌شناسد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ کرونا اوج گرفته است. این امر را می‌توان با بررسی تعداد مبتلا در جامعه و وضعیت مردم در مراکز درمانی دانست. برخی از استان‌های کشور در وضعیت قرمز به سر می‌برند. از سوی دیگر در فصل سرما نیز  احتمال ابتلا به کرونا و آنفلوآنزا افزایش می‌یابد و همین امر روند درمان را در جامعه با مشکل مواجه می‌کند.

مرگ و میر کرونا سن و سال و جنس نمی شناسد

پیام طبرسی، رئیس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری با اشاره به وضعیت کرونا در جامعه به خبرنگار اجتماعی برنا گفت: این روزها موارد ابتلا به بیماری کرونا افزایش یافته و همین امر باعث افزایش مرگ‌و میرهای ناشی از کرونا در کشور شده است.

او افزود: مرگ‌ومیرهای ناشی از کرونا سن و سال و مرد و زن نمی‌شناسد و همگان با این بیماری درگیر هستند.

رئیس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری تاکید کرد: این روزهای تعداد مرگ‌ومیر سالمندان به‌دلیل ابتلا به کرونا افزایش یافته است، اما در تمام گروه‌های سنی مرگ‌ومیر ثبت می‌شود.

خستگی و از هم‌گسیختگی در کادر درمان

طبرسی درباره تجهیزات و کم‌وکیف رسیدگی کادر درمان به بیماران کرونایی گفت: در شرایط کنونی کسی از کادر درمان به بخش مادی ماجرا فکر نمی کند اما شاهد خستگی و از هم گسیختگی میان همکاران هستیم. برای مثال وقتی  کاری 8 تا 9 ماه طول می‌کشد، طبیعتا فرسایشی شده و همین امر خستگی به‌دنبال دارد.

 بی‌توجهی همگانی به کرونا

رئیس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری تاکید کرد: پروتکل‌های بهداشتی چندان مورد توجه قرار نمی‌گیرد. از سوی دیگر اقدامی برای کاهش نرخ مبتلایان به کرونا نیز انجام نمی‌شود. برای مثال وقتی یک بیماری درمان ‌شود خستگی آن نیز از بین می‌رود، اما در مقوله کرونا مردم و مسئولان اقدامی برای مهار این بیماری انجام نمی‌دهند. همین امر افزایش مبتلایان و مرگ‌ومیرها در جامعه را به‌دنبال دارد.

 طبرسی با بیان اینکه بی‌توجهی در رعایت نکات بهداشتی باعث افزایش تعداد مبتلایان به کرونا شده است، گفت: در وضعیت کنونی تمامی افراد در گروه‌های سنی متعدد به این بیماری مبتلا شده‌اند. کرونا در جامعه رها شده و افزایش مبتلایان را به دنبال دارد.

او درباره خدمات‌رسانی به بیماران کرونایی در بیمارستان مسیح دانشوری افزود: در بخش تخت خالی یافت نمی‌شود دیگر چه برسد به اینکه برای فرد کرونایی اختصاص یابد.

//انتهای پیام: 3.5

نظر شما
نظرات
ناشناس
|
-
|
۰۶:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
0
0
دکتر طبرسی که کلا موج منفی هستند اون سری گفتن هر تنگی نفسی کرونا هستش برادر من این چه حرفیه به ملت میزنی من خودم تنگی نفس میگیرم یوقتایی چرا اینجوری میگین به ملت اخه از شما که دکتر جامعه هستین به دور است چنین سخنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز