تصادف شدید زنجیره ای در پل سید خندان

۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۰۷:۵۹:۱۰
کد خبر: ۱۰۶۷۵۳۲
تصادف شدید زنجیره ای در پل سید خندان
رئیس مرکز فرماندهی و کنترل پلیس راهور پایتخت از وقوع دو تصادف زنجیره ای به فاصله چند دقیقه روی پل سید خندان خبر داد و گفت: عجله و سرعت زیاد باعث بروز این دو تصادف گردیده است .

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ مجید رنجبر ضمن بیان این خبر گفت :در ساعت 07:15 و 07:30 صبح امروز دو تصادف 5 وسیله ای روی پل سید خندان مسیر شرق به غرب به وقوع می پیوندد .  

این مقام انتظامی ادامه داد : در تصادف اول خودوری پژو که با سرعت زیاد روی پل سیدخندان در حال تردد بوده ناگهان بر روی ترمز زده و خودوری پراید به پژو زده و به ترتیب   وانت پیکان پراید و ال نود نیز با یکدیگر  برخورد می نمایند که باعث بروز ترافیک و سنگینی بار ترافیکی در این محدو.ده می گردند .  

سرهنگ رنجبر رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فاتب ادامه داد با حضور تیم کارشناسی پلیس راهور در محل حادثه ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار مشغول کنار کشیدن خودورها به کناره راه و بررسی علل و عوامل این حادثه بودند که شاهد تصادف پنج وسیله ای دیگر چندین متر جلوتر از تصادف اول بودند . 

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل پلیس راهور پایتخت بیان داشت: در تصادف دوم نیز 5 وسیله با یکدیگر برخورد کردند که در این حادثه نیز عجله و شتاب خودورها در سریع رسیدن به مقصد باعث این حادثه گردید و پنج خودرئی پراید ، سوزوکی ، پراید ، پژو و رنو با یکدیگر برخورد نموده که تیم کارشناسی مستقر در حادثه اول در سر صحنه تصادف حضور یافته و هر پنج وسیله را از موقعیت خارج نمودند .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز