استاندار همدان:

ملاک عملکرد مدیران رسیدگی به امور جوانان و بانوان است

۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۰۹:۲۴:۴۳
کد خبر: ۱۰۶۷۶۱۱
ملاک عملکرد مدیران رسیدگی به امور جوانان و بانوان است
سیدسعید شاهرخی گفت: حضور در بین اقشار مختلف مردم، ارتباط با آنها و توجه به امور جوانان و بانوان ملاک ارزیابی و عملکرد مسوولان این استان است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سید سعید شاهرخی در نشست مشترک معاونان استاندار، مدیران ستادی، فرمانداران، معاونان فرماندار و بخشداران که به‌صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با تاکید بر اولویت بندی کارها ، مهمترین اقدام مسوولان را جلب رضایت مردم عنوان کرد.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: وظیفه ما سیاستگذاری در استان و اجرای سیاست های دولت است و هم باید با عملکرد صحیح در مقابل تهاجمی که به کشور، اقتصاد و اشتغال وارد شده است ایستادگی کنیم.

شاهرخی با بیان اینکه فرمانداران، معاون فرمانداران و مدیران ستادی استان همدان در سطح خوبی قرار دارند و همه از بهترین‌ها هستند، افزود: از بین گروه‌های چهارگانه یعنی فرمانداران، معاون فرمانداران، مدیران ستادی و بخشداران افرادی منتخب شده‌اند که وجه تمایزی با همکاران خود داشته‌اند.  

به گفته وی ملاک‌ تیم ارزیابی برای انتخاب فرمانداران، معاون فرمانداران، مدیران کل ستادی و بخشداران نمونه، خدمت به مردم و تحقق اهداف، برنامه‌ها و ماموریت‌های سازمانی است. 

استاندار همدان گفت: تمامی مجموعه مدیریتی استان وظیفه دارند در شرایط کنونی تحریم‌ها، فشارهای وارده بر اقتصاد و معیشت مردم را کاهش داده و زمینه موفقیت و پیشرفت مردم را در حوزه مقاومت در مقابل زورگویی‌های آمریکا فراهم کنند.

شاهرخی خاطرنشان کرد: در سال پایانی کار دولت تدبیر و امید، مجموعه مدیریتی در استان با توان مضاعف کارهای نیمه تمام را به اتمام برسانند به گونه‌ای که مردم حضور و فعالیت‌ آن‌ها را بیش از سه سال گذشته ببینند.

وی با انتقاد از برخی از فرمانداران و مدیران ستادی استان به‌خاطر برخی کم‌کاری‌ها، یادآور شد: توجه فرمانداران باید معطوف به مردم و امورات ‌آن‌ها باشد.

استاندار اظهار داشت: همه فرمانداران باید سند راهبردی و عملیاتی توسعه استان را ملاک عمل خویش قرار داده و در راستای تحقق آن تمام تلاش خود را به‌کار گیرند. 

شاهرخی افزود: تلاش شود تا در طول فرصت یک ساله‌ای که در پیش داریم، همه برنامه‌ها و طرح‌هایی را که به مردم و رسانه‌ها وعده تحقق آن‌ها را داده‌ایم، به سرانجام رسانده شود.

وی با تاکید بر اینکه بخشدارانی که ارتباط گسترده‌ای با مردم و معتمدان محلی نداشته باشند کارایی نخواهد داشت، افزود: سیاست ما حمایت از تولیدکنندگان و واحدهای تولیدی با چنگ و دندان است. 

استاندار همدان اضافه کرد: هریک از شهرستان‌های استان همدان یک کارگاه بزرگ هستند که طرح‌های بزرگ و تاثیرگذاری در دست اجرا دارند. 

شاهرخی با اشاره به اینکه از ظرفیت رسانه‌ها و صدا و سیما برای معرفی دستاوردها و اقداماتی که انجام گرفته استفاده شود، خاطر نشان کرد: فرمانداران و مدیران ستادی استان با حرکت درآوردن زیرمجموعه‌های خود جهشی در طرح‌ها و کارهای خود ایجاد ‌کنند. 

وی گفت: با توجه به اینکه نیروهای انسانی در دستگاه دولت یک خانواده هستند و باید با کمال احترام با همدیگر برخورد کنند، افزود: از صدر تا ذیل مجموعه مدیریتی استان به لحاظ سازمانی، روابط انسانی و اخلاقی حاکم باشد.

استاندار همدان عنوان کرد: همه فرمانداران و مدیران ستادی ما در کشور برجسته  و شاخص هستند و قدردان زحمات آنها هستیم. 

شاهرخی افزود: در شورای معاونان چهار نفر از معاونان استاندار، چهار  فرماندار برتر، پنج معاون فرماندار و هشت نفر از بخشداران که بیشترین آرا را از شورای معاونان گرفتند به عنوان برتر در استان معرفی شدند.

مصطفی آزادبخت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان نیز عنوان کرد: با نقش و هدایت های ویژه استاندار امروز شاهد مدیریت بالا و بی نظیر مسوولان استان هستیم که با وجود کمبود بودجه در کشور، استان ما از همیشه بیشتر بودجه جذب کرده است.

در این آیین سید رضا سلامتی فرماندار رزن، مراد ناصری فرماندار نهاوند، سید رسول حسینی، فرماندار تویسرکان و  احسان قنبری فرماندار بهار به عنوان فرمانداران برتر استان همدان معرفی شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز