تهران سردتر می‌شود

۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۰۸:۰۹:۲۴
کد خبر: ۱۰۶۸۱۶۰
تهران سردتر می‌شود
مدیرکل هواشناسی تهران با اشاره به فعالیت سامانه سرد و بارشی گفت: بارش باران گاهی رگبار ورعد و برق توام با تندبادهای لحظه ای و احتمال بارش برف در ارتفاعات شمال شرق استان همچنین کاهش قابل ملاحظه دما انتظار می‌رود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ مجتبی جلالی مدیرکل هواشناسی استان تهران درباره وضعیت آب و هوای استان گفت: با نفوذ سامانه سرد و بارشی احتمال بارش برف در ارتفاعات شرق و بارش باران پیش بینی می‌شود.

او در ادامه افزود: با شروع کاهش دمای تهران از روز دوشنبه درکل استان، نواحی شمالی به طور متوسط بین ۶ تا ۱۰ درجه و نواحی جنوبی به طور متوسط بین ۵ تا ۸ درجه خنک‌تر می‌شوند.

مدیرکل هواشناسی استان تهران درباره شرایط جوی بیان داشت: از فردا با نفوذ سامانه بارشی به استان و افزایش ابر در بعضی ساعات بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها، احتمال آبگرفتگی موقت معابر و احتمال جاری شدن روان آب در مسیل‌ها، احتمال برخوردصاعقه، پیش بینی می‌شود.

جلالی ادامه داد: در ارتفاعات شرقی استان به ویژه فیروزکوه احتمال بارش برف و باران و همچنین با وزش باد نسبتاَ شدید و گاهی شدید احتمال آسیب به سازه‌های موقت، گلخانه‌ها، تابلوهای تبلیغاتی و اشیاء سبک و احتمال کاهش دید افقی وجود دارد.

او در هشداری به شهروندان خاطرنشان کرد: از اتراق و تردد در بستر و حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌ها خودداری کرده و اقدامات لازم برای بازگشایی کانال‌ها و آبراه ها، تمهیدات لازم برای فعالیت‌های کوهنوردی و مجهز شدن به تجهیزات زمستانی در ارتفاعات شمال شرق استان را داشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز