کشف ۱۲۸ کیلو تریاک

۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۵:۰۱:۵۳
کد خبر: ۱۰۶۸۵۲۴
کشف ۱۲۸ کیلو تریاک
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از دستگیری 3 سوداگر مرگ و کشف 128 کیلو و 250 گرم تریاک در دو عملیات مستقل خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ "عبدالوهاب حسنوند، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت در تشریح جزئیات این خبر اعلام کرد: با دریافت چند گزارش مبنی بر اینکه یکی از سوداگران مرگ قصد دارد مقداری مواد مخدر از استان های جنوبی تهیه و به شهر تهران منتقل کند، بررسی موضوع در اختیار ماموران پایگاه هفتم پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار داده شد.

این مقام انتظامی بیان کرد: تحقیقات پلیسی حکایت از این داشت: متهم قصد دارد با استفاده از یک دستگاه کامیون مقدار مواد مخدر تهیه و محموله خریداری شده را پس از گذشتن از محور مواصلاتی شهر کاشان به شهر تهران منتقل کند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت با بیان تکمیل رصد های اطلاعاتی و اخذ دستور قضائی مبنی بر دستگیری و بازرسی از خودروی متهم اخذ شد، افزود: برای جلوگیری از فرار متهمان تیمی از ماموران پایگاه هفتم به شهر کاشان اعزام و با همکاری پلیس کاشان و زیر نظر گرفتن محورهای مواصلاتی " کاشان " موفق شدند خودروی متهم را در محور موصلاتی به شهر کاشان مشاهده کنند.

عبدالوهاب عنوان کرد: در یک عملیات منسجم و مشترک با پلیس کاشان، خودروی متهم متوقف و راننده خودرو دستگیر و در بازرسی از داخل خودروی متهم 78 کیلو تریاک کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت اضافه کرد: متهم در اختیار پلیس کاشان قرار داده شد تا پس از تحقیقات تکمیلی در اختیار مرجع قضائی قرار بگیرد.

او در بخش دیگر از سخنان خود بیان داشت: با دریافت خبر انتقال مقدار فراوانی تریاک از استان های شرقی کشور به شهر تهران توسط یکی از سوداگران مرگ، تحقیق موضوع در اختیار تیمی از ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران قرار گرفت و مشخص شد که متهم با مراجعه به یکی از شهرهای مرز شرقی کشور در حال انتقال مواد مخدر به شهر تهران با استفاده از یک دستگاه خودروی سواری پژو 206 می باشد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران توضیح داد: با تکمیل رصد های اطلاعاتی نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس شد و تیم های مختلفی از ماموران عملیات ویژه این پلیس به محورهای مواصلاتی به شهر تهران اعزام شدند.

او با اشاره به اینکه تیم های اعزامی موفق شدند خودروی متهم را در محور مواصلاتی به شهر تهران مشاهده کنند و تحت مراقبت های ویژه قرار دهند، گفت: در یک عملیات پلیسی خودروی متهم متوقف و راننده آن دستگیر شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: با بررسی از خودروی سواری متهم ماموران عملیات ویژه موفق شدند 50 کیلو و 250 گرم تریاک کشف کنند.

حسنوند در پایان با اشاره به اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، اعلام کرد: راه های مواصلاتی کشور به ویژه منتهی به تهران به صورت شبانه روزی و تحت نظر ماموران پلیس قرار دارد و امید است با تلاش همکاران شاهد تامین امنیت و سلامت جامعه باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز